Israel Hayom

חשד לרצח בנצרת: בן 19 נורה למוות

מתחילת השנה 42 אזרחים ערבים קיפחו חייהם באירועי אלימות ופשיעה ● רצח זריפה מאמוס בת ה :78 נבחנת כשירותה הנפשית של אחותה

- עדי חשמונאי וירון דורון

צעיר בן 19 נורה למוות בלילה שבין שישי לשבת בשכונת אבו אל אמיר בנצרת. הקורבן, ח'אלד עמר נ'חאש, פונה בתחילה במצב אנוש לבית החולים האנגלי בעיר, אולם תוך זמן קצר הרופאים קבעו את מותו.

חוקרי המשטרה איתרו את זירת האירוע ובתום הערכת מצב שבמהלכה התחזק החשד כי מדו בר ברצח, החליט סגן מפקד מחוז צפון, תנ"צ שוקי תחכו, להטיל את החקירה על היחידה המרכ זית של מחוז צפון. על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אב רהם, מתחילת השנה קיפחו את חייהם 42 אזרחים ואזרחיות ער בים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, 26 מתוכם הם צעירים עד גיל .30

בתוך כך, בתום חקירה שא רכה כחודש, הגישה המשט רה הצהרת תובע נגד תושבת אור עקיבא בת ,73 החשודה ברצח אחותה זריפה מאמוס בת ה 78 בביתה בחדרה בתחילת חודש יוני. בקרוב יוגש נגדה כתב אישום בעבירה של רצח. החשודה התגוררה בבית אחותה לאחר ששוחררה לאחרונה מבית החולים הפסיכיאטרי "שער מנשה", בשל בעיות נפשיות שמהן היא סובלת. בשעות הבו קר של יום 3.6.21 היא נטלה בק בוק ותקפה באמצעותו את אחו תה עד שגרמה למותה. החשודה נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית, והשאלות אם היא היתה מודעת למעשיה ואם היא כשירה לע מוד לדין - יתבררו לאחר שיוגש נגדה כתב אישום.

 ??  ?? חאלד נ'חאש ז"ל מאמוס ז"ל
חאלד נ'חאש ז"ל מאמוס ז"ל
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel