Israel Hayom

אישום: חייל אנס חברתו ליחידה בבסיס חצרים

לפי כתב האישום, חייל בדרגת סמל אנס חיילת המשרתת איתו, שעימה קיים בעבר יחסי מין בהסכמה ● דו"צ: "מקרה חמור, החיילת מלווה על ידי מפקדיה"

- לילך שובל

הפרקליטות הצבאית הגישה בימים האחרונים כתב אישום נגד חייל צה"ל בדרגת סמל, המשרת בבסיס חיל האוויר חצרים, שבו הוא מואשם באונס חיילת המשרתת עימו ביחידה.

כנגד החייל הוגש כתב אישום נוסף בגין פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית ומעשה מגונה, בגין אירוע אחר שבו צילם את החיילת במהה לך אקט מיני ללא ידיעתה, והציג את הסרטון למספר חיילים אחרים. מכתב האישום עולה כי בין הנאה שם לבין המתלוננת, חיילת בדרה גת סמל, היתה היכרות מוקדמת, וטרם האירוע השניים קיימו יחסי מין בהסכמה. מפרטי האירוע עולה כי בה02 בדצמבר ,2020 לאחר שהה שניים התכתבו, הם קבעו להיפגש ולעלות לגג, שם נפגשו בסביבות השעה .23:30

על פי כתב האישום, בהגיעם לגג, התיישב הנאשם על מסתור כבלים עשוי בטון או גבס, כשרה גליו מפושקות לצדדים. החיילת התיישבה מול הנאשם כשרגליה צמודות זו לזו. הנאשם נישק את החיילת, הכניס את ידיו למכנסיה ונגע באיבר מינה. החיילת הוציאה את ידו של הנאשם ממכנסיה והרה חיקה אותה ממנה. מכתב האישום עולה כי לאחר מכן, בעודו מנשק את החיילת, הרים הנאשם את רגלה הימנית והניח אותה כך כשרגליה מפושקות בעודם יושבים זה מול זה. אז הרים הנאשם את החיילת והושיב אותה עליו כשרגליה מפוה שקות. בתגובה ירדה ממנו החיילת ונותרה לשבת מולו. הנאשם הרים אותה, הפשיל את מכנסיה והושיב אותה בחזרה. היא מצידה מיהרה להרים את מכנסיה בחזרה, ואמרה: "מעדיפה שלא, קר לי", וביטויים בעלי משמעות דומה.

אז הוציא הנאשם את איבר מינו ממכנסיו, הניח את ידו על ראשה, דחף את ראשה לעבר איבר מינו על מנת שתבצע בו מין אוראלי. כעה בור כמה רגעים הרימה החיילת את ראשה, הנאשם אחז בצווארה וחנק אותה במשך כמה שניות עד שהשה תנקה. על פי כתב האישום, הנאה שם המשיך בניסיונותי­ו להכניס את ידו למכנסיה ולהפשיט, והיא הדפה אותו.

לאחר מכן הנאשם הפשיל פעם נוספת את מכנסיה של החיילת, היא הדפה אותו שוב, והוא ניסה להחה דיר את איבר מינו לאיבר מינה של החיילת, אך ללא הצלחה. לאחר מכן ניסה להפשיל שוב את מכנסיה, הכניס את ידיו לתוכן ונגע באיבר מינה, תוך שהיא אוחזת בידו בחוזקה ומנסה להרחיק אותו ממנה. הנאשם החדיר את אצבעותיו לאיבר מינה של החיילת, חרף אחיזתה בידו וניה סיונותיה להוציא את ידו ממכנסיה. המתלוננת הצליחה לבסוף להוציא את ידו תוך שימוש בכוח.

הנאשם לא הסתפק בכך, ועל פי כדתב האישום המשיך לנשקה, סטר לישבנה, ואף אחז שוב בצווארה וחנק אותה עד שהשתנקה. הנאשם סובב את החיילת כך שגבה פנה אליו, כופף אותה לפנים והחדיר את איבר מינו לאיבר מינה. בתגובה החיילת דחפה את הנאשם לאחור והרימה את מכנסיה כשהיא נסערת, תוך שהיא מחפשת את הירידה מהגג לעזוב את המקום. הנאשם הלך בעקבוה תיה, תפס אותה, חיבק אותה בחוזקה ונישק אותה על מצחה.

מדובר צה"ל נמסר: "עם הגשת כתב האישום ביקשה התביעה הצבאית להאריך את מעצרו של החייל עד לתום ההליכים המשה פטיים בעניינו. בית הדין הצבאי הורה על מעצרו של החייל, בשלב זה, עד ליום 4 באוקטובר .2021 החיילת מלווה על ידי מפקדיה. צה"ל רואה בחומרה כל עבירה על רקע מיני. מעשים אלו מנוגדים לעה רכי צה"ל ומהווים עבירה על החוק".

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel