Israel Hayom

אבא שלי, זהר שטראוס

בגיל 14 וחצי, לשחר שטראוס, הבן של זהר, יש ניסיון במשחק שלא היה מבייש אדם מבוגר ● עכשיו הוא משחק בעונה החדשה של הסדרה "ילדי בית העץ", שעלתה ב"כאן חינוכית"

- מאיה כהן

בסוף השבוע שעבר עלתה ב"כאן חינוכית" עונה חמי שית של הסדרה "ילדי בית העץ", שצמחה מפרויקט מוזיקלי של האחים יאיא ורן כהן אהרונוב. בין בני הנוער שמשחקים בסדרה נמצא גם שחר שטראוס בן ה 14 וחצי, שאת אבא שלו אתם מכירים היטב: השחקן זהר שטראוס.

על אף גילו הצעיר, אין זה תפ קיד המשחק הראשון של שטראוס ג'וניור. הוא כבר שיחק בסרט הקולנוע "אול אין" ובסדרה "אילת". "האמת היא שתמיד התעניינתי במשחק", הוא אומר. "מגיל צעיר הייתי מקורב לעולם הזה, הייתי בא עם אבא שלי להצגות, לצי לומים, מתכונן איתו לאודישנים. הייתי כמו תיק הגב שלו )צוחק(. ממש ראיתי איך העולם הזה עובד ומתנהל. כשהש תתפתי בסרט 'אול אין' הרגשתי שזה כיף, ואז אחרי התפקיד ב'אילת' אמרתי לעצמי שאני רוצה להתחיל ונרשמתי לסוכנות. והנה אנחנו פה היום".

הסדרה "ילדי בית העץ" מגוללת את הסיפור של חבורת ילדים ובית העץ שלהם. ארבעת גיבורי הס דרה הם נגה )יהלי אלעד(, מדע נית שאפתנית ומצטיינת; לירי )נינה זריפין(, מוזיקאית יצי רתית, מעופפת ושטותניקית; אופק )שחר שטראוס(, המפיק והיזם, וצ'ופי )יונתן לנדסמן(.

"אני מודה שההצלחה של הס דרה השאירה אותי עם פה פעור", אומר שחר. "לא האמנתי שזה יהיה ככה. אני לא הכרתי את הסדרה כשהגעתי לאודישן לעונה הש לישית. הייתי בהלם מטורף כש ראיתי כמה זה מצליח".

מאחר שאתה מכיר את עולם השואו ביז מאבא, אתה בטח יודע שיש לו גם צדדים פחות נעימים.

"ברור. אבא גם עשה לי שיחה ארוכה והסביר לי שזה מקצוע קשה ושקשה להתנהל בו, שזו לא עבודה קבועה, שקשה לנהל משפחה במקביל, אבל שום דבר מזה לא שינה את דעתי. הוא כמובן עוזר לי להתכונן לאודישנים".

ואתה לא מפחד מהתווית של "הבן של"?

"אני לא מתרגש מזה. אין ביני לבין אבא שלי שום קשר מקצועי כרגע, ולא אכפת לי מה אנשים אומרים".

 ?? צילום: כאן חינוכית ?? שחר שטראוס )במרכז( ב"ילדי בית העץ"
צילום: כאן חינוכית שחר שטראוס )במרכז( ב"ילדי בית העץ"
 ??  ?? אבא זהר
אבא זהר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel