Israel Hayom

לאונרדו ספינצולה קרע את גיד האכילס וייעדר כחצי שנה

- צח כהן

סקי בקרשים, אך ידע לקום בזמן.

"רפאל נדאל אמר שספורטאים צריכים זיכרון של דג", אמר לואיס אנריקה, וסימון הוכיח שהוא סוג של דניס עם כפפות. את הטעות מול קרואטיה הוא דפדף כבר באותו משחק עם הדיפה גדולה בהארכה, ובשישי הוא השלים את הגאולה האישית שלו עם שתי הדיפות בדו־קרב, שאפשרו למיקל אויארסבאל לכבוש את הפנדל המכריע ששלח את ספרד נטולת ציפיות לחצי גמר ראשון מאז .2012

"הוא הראה לנו מאיזה חומר הוא עשוי", החמיא לסימון מאמנו לואיס אנריקה. "אני לא גיבור, כולנו עשינו את זה יחד", הצטנע בסיום שוער בילבאו, שאף אמר שתואר השחקן המצטיין מגיע לשוער שווייץ, יאן זומר, לא פחות מאשר לו.

ספרד לא רצתה להיכנס לקזינו הזה, אבל בסוף יצאה ממנו מנצחת. מישהו מוכן להמר נגדה עכשיו?

מכה קשה ללאונרדו ספינצולה ולנבחרתו איטליה. המגן, שנפגע שלשום בניצחון 1:2 על בלגיה ברבע גמר יורו ,2020 קיבל את הבשורה המרה: זמן ההחלמה וההיעדרות ממגרשי הכדורגל - לפחות חמישה או שישה חודשים. הסיבה: קרע בגיד האכילס.

ההודעה, שאותה פרסם העיתונאי המוערך פבריציו רומנו, הגיעה אחרי שספינצולה נפגע בצורה קשה מאוד בדקה ה־67 של ההתמודדות, ונאלץ לרדת כשלוש דקות לאחר מכן. רגעי הפציעה היו קשים לצפייה, וכבר מן הרגע הראשון נראה היה שהכיוון שאליו המגן הולך אינו ורוד. הוא ירד על אלונקה ונלקח לסדרת בדיקות, ואתמול, כאמור, החשש אומת.

פציעה בגיד האכילס נחשבת לאחת הקשות בעולם הספורט, מפאת העומס הגדול שמופעל על אזור זה בגוף (בין השוק לבין העקב).

איטליה, ללא המגן המוכשר שהיה אחד מכוכביה עד כה ביורו, תנסה להעפיל בלעדיו לגמר על חשבון נבחרת ספרד, במשחק שייערך ביום שלישי באצטדיון וומבלי.

 ?? צילומים: רויטרס, GettyImage­s ?? אויארסאבל שולח את ספרד למפגש מול איטליה
צילומים: רויטרס, GettyImage­s אויארסאבל שולח את ספרד למפגש מול איטליה
 ??  ?? ספינצולה מפונה על אלונקה. עצוב
ספינצולה מפונה על אלונקה. עצוב
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel