Israel Hayom

מכבי ת"א תערוך מחנה אימונים ביוון

- יעקב מאיר

מהאימונים כבי ת"א תקיים את מחנה

העיקרי שלה ביוון, ועשויה לשהות שם תקופה ממושכת במהלך אימוני קדם העונה - כך פורסם באתר "ישראל היום". הצהובים צפויים לנסוע במהלך חודש אוגוסט לכפר הנופש מצובו המרוחק כשעתיים נסיעה מסלוניקי. בהמשך ייקבעו כמה משחקי אימון מול קבוצות מקומיות, כשיש סיכויים גבוהים שאלופת ישראל תשתתף גם בטורניר ינאקופולוס השנתי שמתקיים באואקה. עדיין לא ברור אם בשל מצב הקורונה באירופה הצהובים ייצאו גם לטורנירי הכנה נוספים ברחבי היבשת. כזכור, בשנה שעברה הצהובים הסתפקו במשחקי הכנה בישראל בשל המצב הבריאותי הקשה ששרר אז באירופה. בתוך כך, יפתח זיו צפוי לחתום בתחילת השבוע על חוזה לשנתיים ולהיות הרכש הישראלי הראשון של הצהובים. גם ג'ייק כהן סיכם את תנאיו ואמור לחתום בקרוב. בגרמניה דווח כי יובל זוסמן מועמד לאלבה ברלין, אך עדיין קיימים סיכויים שיחתום על חוזה חדש בשורות הצהובים.

המשכיות בהפועל ב"ש

אמיר בל, רכז הפועל באר שבע בעונה וחצי האחרונות, האריך את חוזהו לשתי עונות נוספות ובכך יסגור 3.5 עונות במדים האדומים. בל ‪1.93 ,25(‬ ,)'מ בוגר אוניברסיטת פרינסטון, העמיד בעונה האחרונה 9.2 נקודות בממוצע למשחק, והוסיף 3.3 ריבאונדים ו־5.4 אסיסטים. הוא יצטרף לטראוויס ווריק ונטע סגל שממשיכים גם הם. בתוך כך, המועדון הודיע על הישארותו של עוזר המאמן רועי ליכטנברג שישמש גם בעונה הבאה כעוזרו הראשון של רמי הדר. ליכטנברג הצטרף למועדון במהלך עונת הקורונה )19/20( והמשיך גם בעונה האחרונה. גם מנואל לופז, מאמן היכולות הגופניות של הקבוצה, ימשיך לשלוש עונות נוספות.

לופז שהגיע בעונה הקודמת מאוברדוירו מהליגה הספרדית הביא איתו למועדון שיטות עבודה מהמתקדמות ביותר בתחום, והיה חלק גדול מההצלחה בתחום הפיזיולוגי.

 ??  ?? יפתח זיו. יחתום ויצטרף
יפתח זיו. יחתום ויצטרף

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel