Israel Hayom

"התפרקתי בקילומטר האחרון"

מייקל וודס הקנדי היה קרוב לסדר לסטארט אפ ניישן ניצחון היסטורי בטור דה פראנס ● טאדיי פוגאצ'אר עלה למקום הראשון

- אלי שטרן

האוהדים של קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן ישבו את מול מול הטלוויזיה, והתחילו לפנטז על ניצחון ראשון בהיסטוריה של אחד מרוכביה בטור דה פראנס.

מייקל וודס, הרוכב הקנדי הבכיר ביותר של הקבוצה בטור (לא לחינם תמונתו הוצבה בראש הפירמידה, כשמאחוריו כריס פרום), יצא לבריחת יחיד במהלך הקטע השמיני אתמול - הראשון שנכנס אל הרי האלפים הצרפתיים, אבל לקראת הסיום הוא איבד את ההובלה וסיים במקום השלישי "בלבד", שהקנה לו מקום על הפודיום, אבל לא כניסה לרשימה ההיסטורית של קבוצת סאן.

"התפרקתי בקילומטר האחרון", הודה אתמול וודס בן ה־53, "נתתי הכל, סחטתי את הלימון עד הטיפה האחרונה. השקעתי המון אנרגיה בגישור הפער בין הבריחה בחלק הראשון של המרוץ וזה עלה לי בסופו. אין לי

חרטות, השקעתי את כל מיכל האנרגיות שלי עד הסוף".

מי שהצליח בכל זאת למצוא עוד כמה טיפות של דלק במיכל שלו היה דילן טאונס, הבלגי הצעיר של קבוצת בחריין, שחצה ראשון את קו הסיום 150( ק"מ מאווינה לגראן בורנאן) בזמן של 3:54.41 שעות.

כריס פרום ועומר גולדשטיין חצו יחד את הקו 35 דקות אחרי המנצח.

בזמן שטאונס חגג את הניצחון בקטע, טאדיי פוגאצ'אר רשם למעשה את הניצחון הגדול ביותר בסוף השבוע, כשברכיבת סולו סיים במקום הרביעי והפך למוביל הכללי של הטור, בפער של דקה ו־84 שניות מווט ואן ארט. הסלובני הצעיר, שזכה בשנה שעברה בפעם הראשונה בקריירה בטור, חיכה לכניסה להרים כדי להודיע לכולם שהוא כאן כדי להתמודד ברצינות על שמירת מעמדו.

היום ,14:00( יורוספורט) ייערך הקטע התשיעי שייצא מקלוזה ויסתיים אחרי 145 ק"מ בטין.

 ??  ??
 ?? צילום: אי.אף.פי ?? וודס רודף אחרי טאונס בהרי האלפים הצרפתיים
צילום: אי.אף.פי וודס רודף אחרי טאונס בהרי האלפים הצרפתיים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel