Israel Hayom

מנטפליקס לתיאטרון

אחרי שזכה לחשיפה בינלאומית בזכות תפקידו בסדרה "המורדת" לצד שירה האס, עמית רהב (25) מגיע לתיאטרון באר שבע להצגה "אחד משלנו" ● "אני עושה אודישנים לחו"ל ובמקביל אוהב מאוד תיאטרון", הוא אומר, "אני רוצה לעשות גם וגם"

- מאיה כהן

אחרי שכיכב בסדרה "המורדת" של נטפליקס לצידה של שירה האס וזכה להכרה בינלאומית, השחקן עמית רהב (25) מגיע לתיאטרון באר שבע למחזה "אחד משלנו", שיעלה במ סגרת הרפרטואר החדש של התיאטרון - שיוקדש כולו למחזאות ישראלית.

מחזות נוספים שיעלו במסגרת הר פרטואר החדש הם אופרת ראפ בשם "גיבור", מחזה ישראלי חדש מאת שחר פנקס בשם "האחים" )שהוא עיבוד למ חזה של אוריפידס(, הצגה מוזיקלית עם שירים שכתב גיא מרוז ונקראת "טופס "17 ועוד. אבל נראה שההפקה המסקרנת מכולן היא "אחד משלנו", מחזה שכתב בני ברבש עוד לפני שכתב את התסריט לסרט המצליח שיצא ב ,1989 בכיכו בם של אלון אבוטבול ושרון אלכסנדר.

העלילה עוסקת ביחידת צנחנים שמוצבת בשטחי יהודה ושומרון, שא ליה מגיע חוקר מצ"ח בשם רפא לחקור את מותו של מחבל פלשתיני. החוקר מופתע לגלות שמפקד היחידה, יותם, הוא חברו הטוב מהטירונות, ואז מתב רר כי המחבל המת אחראי לרצח חבר משותף שלהם. ככל שהחקירה מתק דמת, כך רפא מגלה שגרסת החיילים על מות המחבל רצופה שקרים, והוא נקרע בין מצפונו לבין הנאמנות לי חידה ולחברו.

רהב, שרק סיים לאחרונה את לימודי המשחק בסטודיו של יורם לוינשטיין, מגלם את רפא. לצידו משחקים תום גרציאני, אמיר קריאף, נגה כץ, לוטם חכמון, אימרי ביטון ועוד. "הכניסה לתיאטרון באר שבע היא מבחינתי הדובדבן שבקצפת", אומר רהב. "אני מאוד אוהב תיאטרון. מגיל צעיר אני חנון של תיאטרון. הייתי מתפלח עם חברים להצגות. אמנם הקורונה לא אפ שרה לי להסתובב בעולם בעקבות הצלחת 'המורדת', אבל הצד החיובי של זה הוא שהצלחתי לסיים את לימודי המשחק כמו שצריך. התיאטרון הוא מדיום שמרגש אותי מאוד להיות בו, במיוחד אחרי שנה שבה לא פגשתי קהל".

ספר קצת על מה עשתה לך ההצ לחה של "המורדת".

"זה באמת היה טירוף. כשהייתי לא מזמן בברלין מישהי ניגשה אלי ונורא התרגשה. היו כאלה שביקשו להצט לם איתי בשדה התעופה. זה היה מג ניב ומרגש, כי כל זמן הקורונה חוויתי את ההצלחה של הסדרה בעיקר ברש תות. קיבלתי הודעות, אבל לא היתה שום אינטראקציה אנושית שאפשרה לחגוג את ההתרגשות הזאת. אני מר גיש כפוי טובה להת לונן על זה, אבל נחמד היה לחוות את זה פנים אל פנים ולא רק בזום. עם זאת, זה פתח אצלי איזה ערוץ בינלאומי. יש לי עכשיו מנהלים בלוס אנג'לס שמקבלים הצעות ובוחנים אותן, ואני שולח אודישנים. השאיפה היא להיות על הקו. אני רוצה לשחק גם פה וגם שם, גם באנגלית וגם בעברית". בקרוב גם ייצא סרטו של ארז תדמור, "בחורים טובים", שרהב משחק בו. "אני מגלם בחור שהוא עי לוי בישיבת חברון", הוא מספר. "מש דכים לו בחורות אשכנזיות אבל הוא בוחר בנחמי, בחורה ספרדייה, שמגל מת ליאנה עיון, ולמרות שאסור להם להשתדך - הוא מחליט לעשות הכל כדי שיהיו יחד, גם אם זה לעבור על חוקי הדת".

 ?? צילום: תום גץ ?? שחקני "אחד משלנו". רהב עומד שני מימין
צילום: תום גץ שחקני "אחד משלנו". רהב עומד שני מימין
 ?? צילום: ערן לוי ?? רהב
צילום: ערן לוי רהב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel