Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 05.07.2021

-

גדי נושא רגשי הקשור לאחד מבני המשפחה עדיין מעסיק אתכם ומהווה הפרעה בסדר היום השגרתי. עליכם לקבוע עמדה ברורה בנושא, ולא להתפשר. הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן.

דלי מישהו מנסה להפוך סדרי עולם ולהכניס אתכם למסגרת. אתם הופכים תוקפנים ומגיבים בהתאם. לא לגמרי ברור לכם מה לא בסדר, אבל יש לכם תחושה חזקה שמישהו קרוב עובד עליכם.

דגים אתם עסוקים בענייני הבית. כדאי לכם למצוא זמן לעצמכם על מנת לפתח נושא שחשוב לכם. תחושת המחנק שחשתם בעבר נעלמה, ועכשיו יש לכם אפשרות להכניס אנשים נוספים לחייכם.

טלה הרקיע הפרוס מעל גזרת מזלכם יוצר מצב מתיש משהו עבור הצעירים שבחבורה. ייתכן כי חיכוכים ומוקדי קונפליקט מתעוררים מול בני הבית, וכן מול בני הזוג. עליכם להיות יותר סבלניים וסובלניים.

שור האנרגיה הקוסמית המרחפת על גזרת מזלכם מבשרת על יום אינטנסיבי מאוד ורומנטי. אתם עושים המון דברים טובים, ויש מי שמעריך את המאמצים המושקעים. אל תנוחו על זרי דפנה.

תאומים כיפת הרקיע משגרת מסר מאתגר אל מזלכם, וזה אומר שצפויים לכם שינויים היום. ההתמודדות אינה קלה לאור מה שקורה בעבודה. עומס רב דורש מכם למתוח את היכולות שלכם עד לקצה.

סרטן אתם מושפעים היום מאנרגיה תזזיתית שבגלגל המזלות ועלולים להרגיש לכודים ולחוצים. אתם לא צריכים לסבול ולהתייסר. אל תפחדו להתעמת ואל תתביישו לבקש. אתם בכיוון הנכון.

אריה יום עמוס. אתם לוקחים על עצמכם יותר מדי. ייתכנו בעיות בתקשורת בגלל קטעים של עייפות. אל תתחייבו לשום דבר ארוך טווח. עליות ומורדות רגשיים צפויים לאורך היום.

בתולה האנרגיה הקוסמית מסמלת רגעים מלאים ועמוסים פעילות. הגיע הזמן לוותר על חלק מהחלומות ולנחות על קרקע המציאות. התייעלו, המעיטו בשיחות סתמיות והתחילו להתמקד.

מאזניים האינטימיות והאהבה כרוכות אצלכם יחד ולכן, כאשר אתם כועסים - צפוי ניגוד אינטרסים בתחום. הניסיון שלכם לשפר את מה שקורה הוא רק על פני השטח. שנו את סגנון החשיבה.

עקרב הכוח המניע אתכם היום נובע ממקור חיצוני. אתם מלאים ברעיונות שמישהו אחר נותן. עדיף לחזור לצורת החשיבה המקורית שלכם ולהיות שלמים עם ההחלטות. יש לכם מה ללמוד בקטע של שלווה.

קשת מסרים סותרים שמגיעים אליכם מבני המשפחה המורחבת, מבלבלים אתכם. אינכם בטוחים איך להגיב להתערבות בוטה שאינה במקומה. האמת היא שעדיף לעבור בשתיקה.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel