Israel Hayom

פרנקל לקדנציה מקוצרת?

חלק מחברי הדירקטוריו­ן ייפגשו עם יו"ר המינהלת בתשע השנים האחרונות, ויציעו לו להמשיך לתקופה של כשנתיים בלבד

- יעקב מאיר

חברי דירקטוריון מינהלת הליגה קיימו אתמול ישיבה ובה דנו בהמשך תפקידו של יו"ר המינהלת שמואל פרנקל. כפי המ סתמן נציגות מחברי הדירקטוריו­ן תיפגש בקרוב עם פרנקל ותציע לו מתווה לכהונה מקוצרת של שנה וחצי שנתיים. במינהלת קיימת הערכה אופטימית שפרנקל ייענה להצעה וימשיך בתפקידו.

כמו כן קיבלה המינהלת כמה הח לטות נוספות: הוקמה ועדת המינה לת החדשה, ובהגרלה שנערכה נק בעו חבריה לשנתיים הקרובות וכן חברי ועדת הכספים.

בעונה הקרובה כל קבוצה תוכל לרשום עד 8 זרים בסגל בו בזמן וב עונה שלמה עד 10 זרים. הקבוצות יוכלו להחליף זרים עד סיום הסי בוב השני. מאותה נקודת זמן ועד שני מחזורים לסיום הבית עליון/תחתון ניתן יהיה להחליף זר אחד וישראלי אחד נוסף )אך לא מקבוצה אחרת בליגה(.

הדירקטוריו­ן אישר כי המינה לת תתמוך בשש קבוצות המשח קות באירופה עד לסכום של שלו שה מיליון שקלים 50) אלף שקלים למשחק ועד מקסימום של 650 אלף שקלים לקבוצה( על בסיס ספורטיבי.

הדירוג לאירופה ייקבע כך: שתי הקבוצות שיעפילו לסדרת הגמר יק בלו את הכרטיסים הראשונים ולא חר מכן ייקבע הסדר על פי הדירוג בסיום העונה הסדירה.

היידגר עובר לגרמניה

מקס היידגר סיכם את תנאיו באולדנבורג מהליגה הגרמנית וצ פוי לעבור אליה בהשאלה ממכבי ת"א, כך נודע לראשונה ל"ישראל היום". הגארד היהודי אמריקני ,24) 1.91 ,('מ ששייך לאלופת ישראל

והרשים מאוד בעונה האחרונה בבני הרצליה, אמור לחתום בקרוב בק בוצה מהבונדסליג­ה וייתכן שיחזור ב 2022/23 לצהובים.

בעונה החולפת שיחק כאמור היידגר בבני הרצליה והיה אחד הגו רמים המרכזיים לכך שהקבוצה מה שרון שרדה בליגת העל, כשהעמיד ממוצעים מרשימים של 17 נקודות ב 41.8 אחוזים מחוץ לקשת. לאחר שמכבי ת"א החליטה לה שאיר את ג'ון דיברתולומי­או, הודיעו הצהובים לשחקן ולסוכנו שהוא יושאל בעו נה הבאה כדי לה שתפשף עוד יותר והעובדה כי היידגר מחזיק בדרכון אוסטרי הקלה את מעברו הצפוי לג רמניה. כמו כן, הבחירה באולדנבורג נובעת בעיקר בשל העובדה כי הק בוצה תשחק בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

הפועל ב"ש. הסנטר דריק פארדון חתם באופן רשמי בהפועל ב"ש, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום". פארדון ‪2.03 ,24)‬ ,('מ בוגר מכללת נורת'ווסטרן, הצטיין בעונה שעב רה במדי ביירויט מהליגה הגרמנית עם ממוצעים של 11.2 נק' ו 6 ריב'. בעונת 2019/20 שיחק ברג'יו אמי ליה מהליגה האיטלקית.

השחקן האמריקני הוא הרכש הזר הראשון של רמי הדר לעונת 2021/22 והוא מצטרף לטראוויס ווריק, לנטע סגל ולאלי אבייב, שכבר חתומים בקבוצה מבירת הנגב.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? היידגר )מימין(. ישחק בעונה הקרובה באולדנבורג
צילום: אלן שיבר היידגר )מימין(. ישחק בעונה הקרובה באולדנבורג
 ??  ?? פרנקל צילום: אלן שיבר
פרנקל צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel