Israel Hayom

ריבלין יפרוש לכתיבת ספר אוטוביוגרפ­י

- הנשיא עורך אירועי פרידה - ומתכנן את היום שאחרי יורי ילון

היממה האחרונה במשכן הנ שיא: ראובן )רובי( ריבלין יסיים מחר שבע שנות כהונה עמוסות וסוערות.

אל שדרת הנשיאים שבגינת בית הנשיא, שבה מוצבים פסליהם של נשיאי ישראל, הצטרף אתמול גם פסלו של ריבלין, שיעמוד בשכנות לפסלו של שמעון פרס ז"ל. הפסל, יצירתה של האמנית סיגלית לנדאו, עשוי ברונזה ונוצר באמצעות תב נית שעווה שלתוכה נוצקה המתכת. בלוחית, המוטבעת על עמוד השיש שעליו ניצב הפסל, נכתב ציטוט מדברי הנשיא: "בבית אבא ואמא נשמתי את הרוח האנושית. ינק תי את המסורת היהודית, את ההדר והתגר הז'בוטינסקאי, אך מעל הכל למדתי להקשיב. למדתי לכבד את אמונתו של האחר, ולמדתי להכיר בכאבו. בבית למדתי שבלי היכולת להקשיב - נמנעת היכולת ללמוד, ובלי היכולת ללמוד - נמנעת האפ שרות לתקן".

ההכנות לקראת עזיבתו של הנשיא ריבלין נמצאות בעיצומן. הבוקר יקיים הנשיא ביקור פרי דה מצה"ל בקריה בליווי הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ושר הביטחון בני גנץ. מחר ייפרד באופן אישי מכל עובדי בית הנשיא, שהכינו לו מתנה: ספר ובו צילומים מהתחנות השונות שלו במהלך שבע שנות כהונתו כנשיא המדינה.

אחרי שבע שנות כהונה ריבלין יעזוב את משכן נשיאי ישראל אל דירתו החדשה ברחוב המלך דוד, הנמצאת במרחק כמה מאות מטרים מבית הנשיא. בתקופה הקרובה הנ שיא היוצא ריבלין יתרכז בכתיבת ספר אוטוביוגרפ­י, שבו יעסוק במ סלול חייו בדגש על שבע השנים המרתקות, שהיו לו בתפקיד החשוב בחייו כנשיא מדינת ישראל.

 ??  ?? הפסל של ריבלין
הפסל של ריבלין

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel