Israel Hayom

מוזיקה לליל קיץ

אמנם מופעי חו"ל יתחילו להגיע לכאן רק בספטמבר, אבל אמני ישראל מציעים לכם שורת מופעים לחודשי הקיץ • לידיעתכם

- עמי פרידמן

חודשיים של קיץ לפנינו, בלי הופ עות חו"ל כמעט, אבל עם הרבה הופעות מקומיות. אחרי שנה שבה שוק ההופעות החיות היה מת לחלוטין, נראה שהישראלים רק מחפשים ללכת להופעה. קבלו כמה אפשרויות ביולי-אוגוסט.

● תיסלם: כשהאלבום "רדיו חזק" יצא לח נויות ב ,1981 חברי תיסלם היו רק בני .22 שירים כמו "תפסיק לכוון אלי", "מעשנים ביחד", "לראות אותה היום" ו"תנו לי רוק נרול" הפכו את אלבום הבכורה של הלהקה להצלחה אדירה. השנה חוגגת תיסלם 40 שנה לצאתו בסיבוב הופעות מיוחד לקיץ. זה יקרה ב 24 ביולי באמפי בעומר וב 5 באוגוסט בקיסריה.

● ריטה ורמי - המופע המשותף: אחרי שנות זוגיות רבות )ו 14 שנה בנפרד(, חברו ריטה ורמי קלינשטיין לסיבוב הופעות קצר, שיצר עד כה באזז רב. מי שמתגע גע ללהיטים כמו "את שרה ברדיו" ו"שיר אהובת הספן" יוכל לשמוע אותם בהופעה חיה במסגרת סיבוב האיחוד. ההופעות הנו תרות: ב 24 ביולי באמפי קריית מוצקין, וב 29 וב 31 ביולי בלייב פארק בראשל"צ .

● אביב גפן: "זה רק אור הירח" היה האל בום שהציג את הצאצא לבית גפן לתרבות הישראלית. הוא הכיל שירים כמו "מי ליארד טועים", "שנינו שווים" ו"אמש" והפך מהר מאוד את אביב לסופרסטאר. האלבום יצא ב ,1992 אולם הוקלט בשנה שלפני כן. זה מביא את גפן לחגוג לו 30 שנה בסדרת הופעות שתתקיים ב 13 עד 16 באוגוסט בזאפה אמפי שוני בבנימינה.

● שרים מאיר בנאי: קצת קשה להאמין, אבל עברו ארבע שנים וחצי מאז הלך לעולמו מאיר בנאי, מגדולי היוצרים במוזיקה היש ראלית. ב 17 באוגוסט יתקבצו בזאפה לייב פארק בראשון לציון גדולי הזמרים בארץ ויחלקו לו כבוד, ובהם אביתר בנאי, חנן בן ארי, מארינה מקסימיליאן, לאה שבת, אלישע בנאי, יובל דיין, ברי סחרוף, אביב גפן, מיכה שטרית, נתן גושן, שולי רנד, אסף אמדורסקי, ארקדי דוכין, היהודים, התקווה 6 ועוד רבים אחרים. ● יוני בלוך: זה כמה שנים שבלוך מתגורר בניו יורק, שם הוא עוסק ביזמות בתחום הטכנולוגיה האינטראקטי­בית, אבל מתברר שהוא לא זנח לגמרי את המוזיקה. ממש השבוע הוא הוציא את "תסלחי לי", שיר שהוא מגדיר כטוב ביותר שלו זה עשור. בהתחשב בעובדה שמדובר בסינגל הרא שון שלו זה 11 שנה, קיימת סבירות גבוהה שהוא צודק. לכבוד הוצאת הסינגל בלוך קופץ לביקור בארץ, שבמהלכו יופיע שש פעמים במועדון הבארבי בתל אביב. זה יקרה בין 9 ל 14 באוגוסט.

● ניקוס ורטיס: ההופעה של הזמר היווני האהוב בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב תקרה רגע אחרי סיום החופש הגדול, ב 2 בספטמבר. ורטיס כבר ביקר בישראל לא אחת, וניכר שיש קהל אוהב שממתין לו בכל פעם שהוא שב. הוא היה אמור להופיע כאן לפני כחודשיים, אלא שמבצע שומר החומות שינה את התוכניות ודחה את ההופעה לספטמבר. ורטיס יארח בהופעתו את עידן חביב, ויחד איתו ינגנו על הבמה לא פחות מ 25 נגנים.

 ?? צילום: קוקו צילום: EGOeast צילום: לירון אלמוג ?? חוגג 30 שנה ל"זה רק אור הירח". גפן רגע אחרי החופש הגדול. ורטיס מחווה למאיר בנאי המנוח
צילום: קוקו צילום: EGOeast צילום: לירון אלמוג חוגג 30 שנה ל"זה רק אור הירח". גפן רגע אחרי החופש הגדול. ורטיס מחווה למאיר בנאי המנוח
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel