Israel Hayom

חשש מקורונה בהפועל ב"ש

שחקני אומוניה ניקוסיה נדבקו בנגיף לפני משחק האימון שנדחה; שחקני הקבוצות נפגשו בבית המלון ● הבדיקות חזרו שליליות, אך לאדומים מחכה בדיקה נוספת בכניסה לארץ

- ליאב נחמני ושי ארצי

כלל השחקנים והצוות של הפו על ב"ש עברו אמש בדיקות קורונה בפולין ויצאו שליליים לנגיף. החשש נבע ממקרי הידבקות בקרב שחקני אומוניה ניקוסיה, שאיתם היו אמורים להיפגש למשחק אימון. בע קבות כך, המפגש כמובן נדחה.

הקבוצה מבירת הנגב נמצאת בפולין וכך גם אנשי אומוניה, והסיבה לחשש מהידבקות המונית היא שהשחקנים והצוות נפגשו ובאו במגע עם הקפרי סאים בבית המלון לאור היכרות מק דימה בין חלק מאנשי שתי הקבוצות.

כך או כך, תוכננה בדיקת קורונה לכל מי שטס לפולין כחלק מנוהלי החזרה לישראל אך בכל זאת בב"ש בודקים כיצד לנהוג עם השחקנים שבאו במגע עם הקפריסאים, כיוון שעת ינתחו בישראל מחכה לאנשי ב"ש בדיקת קורונה נוספת שאותה יצטרכו לעבור.

על אף התוצאה השלילית בפולין, במועדון מקווים שלא יהיו הדבקות עד החזרה לארץ, שכן בעוד כשבו עיים ב"ש תחל את דרכה במוקדמות הליגה האזורית.

חשוב מאוד לציין כי מרבית אנשי הצוות המקצועי והשחקנים מחוסנים לקורונה, וגם זה הובא בחשבון. בכל מקרה, הצוות הרפואי של המועדון לא ייקח סיכונים בנושא.

הפועל ת"א: הזרים בבעיה

הנהלת הפועל ת"א מתקשה להנחית את השחקנים הזרים שלה בארץ. פארלי רוסה ולוסיו הבר זילאים, שכבר סיכמו בקבוצה, שהו בחודש האחרון בברזיל, שנחשבת למדינה אדומה. על מנת שיוכלו להיכנס ארצה, הפו על צריכה להשיג עבורם אישור כניסה מיוחד מטעם רשות האוכלוסין וההגי רה, אך טרם קיבלה אותו. בנוגע לסיאנדה קולו, שכבר הגיע לישראל ונאלץ לשוב לארצו אחרי שעוכב שעות רבות בשדה התעופה מפני שלא היה לו האישור המתבקש, יש ניסיון להטיסו למדינה ירוקה, שבה ישהה בבידוד במשך שבו עיים ולאחר מכן יתאפשר לו להגיע לארץ ולחבור לקבוצה של קלינגר. עוד בהפועל, החלוץ רז שטיין, שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות של ינואר והב קיע שער אחד, צפוי לעזוב בקרוב. אמנם השחקן מחזיק בחוזה לעונה הקרובה, אבל הוא מבין שלא יקבל מספיק את הקרדיט בהתקפה ובוחן מעבר לקבוצה אחרת, כשהפועל לא תעמוד בדרכו. בית"ר ירושלים. אחרי שביטלה את מחנה האימונים שלה בארה"ב, הצליחה הקבוצה לסגור מחנה אימונים חדש, באוסטריה, שא ליו תצא לקראת סוף השבוע הבא. במסגרת מחנה האימונים, הקבוצה של ארווין קומאן תפגוש את א.א.ק לרנקה, וכן שתי קבוצות נוספות מהונגריה - פאקסי, מהליגה הראשונה בהונגריה, וספרטקוס מליגת המשנה. מכבי נתניה. הבלם עמית ביטון, צפוי להצטרף לקבוצה, שאיתה המריא את מול למחנה האימונים בסרביה.

מכבי קביליו יפו. ערן לוי חתם במו עדון. החלוץ בן ה 36 שעזב את מרמורק ימשיך לשחק כדורגל בליגה השלישית: "באתי לעלות ליגה".

 ?? צילום: דני מרון ?? שחקני ב"ש. יקוו לבשורות טובות
צילום: דני מרון שחקני ב"ש. יקוו לבשורות טובות
 ?? צילום: אלן שיבר ?? סיאנדה קולו. סיפור לא נעים
צילום: אלן שיבר סיאנדה קולו. סיפור לא נעים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel