Israel Hayom

ראשונים לקרב

המדורג ראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ' עשה צעד נוסף לעבר גרנד סלאם מספר 20 ● אשלי בארטי בפעם הראשונה ברבע גמר ווימבלדון ● פדרר יהיה שם גם כן

- דור הופמן

משחקי אמש בווימבלדון היטיבו עם המדורגים רא שונים בעולם. נובאק ג'וקוביץ' המשיך את המסע שלו לעבר תואר מספר 20 בקריירה כשגבר על כריסטיאן גארין הצ'יליאני בשלוש מערכות ועלה לרבע גמר גרנד סלאם מספר .50

שם יפגוש הסרבי את מרטון פוקסוביץ' ההונגרי שהדיח בחמש מערכות את המדו רג חמישי אנדריי רובלב. לצערו של פוקסוביץ' בן ה ,29 ג'וקוביץ' הס ביר בסיום הניצחון: "ככל שהטורניר מתקדם אני מרגיש טוב יותר ומוכן יותר לאתגר הבא".

בעוד אצל נולה רבע גמר הוא עניין שבשגרה, בשביל המדורגת ראשונה בנשים אשלי בארטי הוא החל מאתמול עניין היסטורי.

האוסטרלית ניצחה בשתי מע רכות את ברבורה קרייצ'יקובה, ובפעם הראשונה בקריירה תשחק בשמונה האחרונות בטורניר ווימ בלדון. "עשיתי הכל כדי להגיע מוכנה לטורניר הזה", אמרה בארטי שזכתה בו כשחקנית נוער לפני עשור, "ואני מרגישה מצוין, אני מרגישה מוכנה לעשות את זה".

בתוך כך, המדורג שמיני בעו לם ומי שחולם על הנפה שמינית בווימבלדון רוג'ר פדרר, העפיל גם לרבע הגמר אחרי ניצחון מוחץ על לורנצו סונגו האיטלקי. השוויצרי בן ה 39 מסרב להיגמר ואחרי 3 מערכות חלקות הוא בשלב הבא. אכזבה נרשמה מצידו של אל כסנדר זברב, שהפסיד לאחר קרב עיקש לפליקס אוז'ה אליאסימה. חמש מער כות, מהפכים בסטים והרבה טניס נפלא ראינו מצידם של השחקנים, אך בסופו של דבר הגר מני שחלם על הגעה לשלבים המאוחרים בטורניר היוקרתי על הדשא, נאלץ להיפרד כבר בשלב רבע הגמר.

מי שעוד עלו לרבע הגמר בווימ בלדון הם מתאו ברטיני האיטלקי ,(7) דניס שאפובלוב הקנדי (10) וקארן חצ'אנוב הרוסי אצל הגב רים, בעוד אצל הנשים המשיכו הלאה ארינה סבאלנקה הבלארוסית ,(2) קרולינה פלישקובה הצ'כית ,(8) אונס ג'בור התוניסאית (21) ואנג'ליק קרבר הגרמנייה .(25)

 ?? צילום: אי.פי ?? נובאק ג'וקוביץ'. "מוכן לאתגר הבא"
צילום: אי.פי נובאק ג'וקוביץ'. "מוכן לאתגר הבא"
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel