Israel Hayom

"כסף מעביר אנשים על דעתם"

אברי גלעד חוזר להנחות שעשועון, "אל תפילו את המיליון", שיעלה ברשת 13 ביום שישי • "נכון שזה לא יוקרתי, אבל אני רואה בזה תחביב ולא מתבייש בו", הוא אומר

- ערן סויסה

אחרי שנתיים שבהן נפרד מהנ חיית שעשועונים, אברי גלעד חוזר לז'אנר שהיה מזוהה איתו יותר מכל. בשישי הקרוב יעלה ברשת 13 ב 21:00 השעשועון "אל תפילו את המי ליון" בהנחייתו.

מדובר בפורמט בריטי שבמסגר תו המתמודדים מקבלים מיליון שק לים כבר בהתחלה וצריכים לשמור על הכסף כשהם נשאלים שאלות טריוויה. ב 2010 שודר השעשועון בערוץ 2 בה נחיית ארז טל ואלירז שדה, ועכשיו הוא מגיע לרשת 13 בגלגול אחר.

"לפני שנתיים נאמר לי ברשת שלא נותנים לי יותר שעשועונים - ושמחתי כי היתה לי תחושה של מיצוי", מספר גלעד. "אבל עבר זמן והתעורר בי החשק הישן. זה משהו שאני עושה מגיל 20 ואני טוב בזה. נכון שזה לא יוקרתי או ממצה יכולות, אבל אני רואה בזה תחביב ואני לא מתבייש בו. אם דני קושמרו יכול לעשות כתבות על אופנועים, גם אני יכול להגיש שעשועונים. מי שזה לא מוצא חן בעיניו - לא צריך".

מה תפס אותך ב"אל תפילו את המיליון"?

"זה פורמט נורא פשוט ואני אוהב משחקים פשוטים. לא אוהב אסטרט גיות מסובכות. אני אוהב לראות תאוות בצע של אנשים ואיך כסף משבש את דעתם. אתה רואה איזו השפעה יש לכסף על דינמיקות בין אנשים".

שישי בערב הוא לא הרצועה הכי יוקרתית שיש.

"אני תמיד אוהב ללכת למקום חסר סיכוי, כי אם אתה מצליח - עשית משהו, ואם לא - אתה תמיד יכול להגיד ששמו אותי בבית קברות. אני אוהב משימות מיוחדות. להחיות את שישי בערב נראית לי משימה לפי כוחותיי".

צפית בגלגול הקודם של התוכנית שהנחו ארז טל ואלירז שדה?

"האמת שלא. אני לא צופה כמעט בטלוויזיה, בוודאי לא בפורמט שמישהו אחר עשה, כדי לא להיות מושפע ממנו. אני מעוניין תמיד לעשות את הדבר שלי בלי השפעות חיצוניות. זו הסיבה שאני לא צופה בתוכניות בוקר מתחרות. אין צורך להיות מושפע משום כוח חיצוני. זו הדרך שלי".

היתה אופציה שינחה לצידך מנחה נוסף? הגשה זוגית?

"אני לא רואה שום סיבה לעשות את זה. אני אוהב לקשקש עם המתמודדים ולא הייתי צריך עוד מישהו לידי". אפרופו הנחיה זוגית, איך העבו דה עם רותם ישראל בתוכנית הבוקר? התרגלתם אחד לשני?

"רותם היא בחורה אינטליגנטי­ת שה ביאה איתה תחומי עניין שלי אין. היא אחלה בן אדם ואנחנו טובים יחד".

למה פינת ההתעמלות בתוכנית הבוקר עברה לשש בבוקר?

"הפינה שודרה במקור ב 8:30 שזו שעת שיא לצפייה. בקורונה זה היה שלאגר, אבל לאחרונה זה דעך. אנשים פחות מתעניינים לראות אדם מבוגר מזיז את ידיו. ברשת רצו להוריד אותה, אבל מאחר שאני יודע שיש עשרות אלפי אנשים שמתעמלים איתנו, הח לטתי לא להוריד את הפינה ולהעביר אותה ל .6:00 אני תמיד משתדל למצוא עם מה אפשר לעבוד ולא ליילל על מה שלקחו לי".

 ?? צילום: נוי ערקובי ?? "עושה את זה מגיל ."20 גלעד ב"אל תפילו את המיליון"
צילום: נוי ערקובי "עושה את זה מגיל ."20 גלעד ב"אל תפילו את המיליון"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel