Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום רביעי - 07.07.2021

גדי

גם אם ממש נמאס לכם, חכו קצת לפני שאתם נוקטים צעדים דרסטיים. אל תספרו סודות אינטימיים לאנשים בלתי אחראים שאינם יודעים לשמור על דיסקרטיות. רגשי אשמה מיותרים מתישים אתכם.

דלי

תחושת ביטחון ושייכות שאתם מרגישים, גורמת לכם להתנהג בסלחנות וברכות עם הסובבים אתכם. תהיות בנוגע לנושא אישי הופכות להיות שיחה סוערת ורגשית.

דגים

צפויים בלאגנים בעלי שורשים נפשיים ורגשיים. קחו את הזמן שלכם למנוחה, אבל אל תתמרחו על פני כל היום. הזמן קצר והמלאכה מרובה, ואין לכם את התענוג של "לרחם על עצמכם".

טלה

מצבו של הרקיע מוביל אל אפשרויות חדשות בתחום הקריירה והפרנסה. אתם תגלו שאתם מסוגלים לנהל משא ומתן שקול ולא רגשני. זה מה שיעזור לכם לנצל את ההזדמנות לקדם את עצמכם.

שור

היכרות על רקע עסקי עשויה להפוך לנושאת אופי רומנטי. הכל הוא עניין של עיתוי נכון. בעיות במקום העבודה ייפתרו בצורה קלה הרבה יותר מכפי שחשבתם.

תאומים

הרקיע משגר מסר הרמוני אל גזרת מזלכם ומנסה להרגיע את חששותיכם. הדאגות שלכם ממוקדות היום סביב האלמנט הכלכלי. עליכם להשקיע מחשבה מעמיקה בעניין, ולא להיות מושפעים מאנשים.

סרטן

מגמות לא מוגדרות מתפתחות וגורמות לכם להתבלבל. תיתכן תקיעות במישורים מסוימים מול התפתחות במישורים אחרים. עליכם להפעיל יצירתיות וחוש הומור כדי לשרוד את היום הזה.

אריה

צרות בגן עדן? ייתכן משברון מסוים בתחום הזוגי. בדקו את תרומתכם למצב, ואל תמהרו להאשים את הצד השני. חשוב לבדוק את כל העובדות בלי פרשנות. אתם מרגישים קצת שחוקים.

בתולה

חשוב לקחת את העניינים לידיים, ולא להיגרר אחרי אנשים שמנסים להכניס אתכם לפינות שאינן נוחות לכם. בעיות בעבודה עלולות להתעורר ולהתלקח בגלל תחרות ויריבות סמויה.

מאזניים

יש לכם כל הסיבות בעולם להתחבט בשאלות הרות גורל. מה שנחוץ לכם הוא כמה ימי חופש כדי שתוכלו למקד את המחשבות. צפויה לכם תקופה טובה בחברת ילידי מזלות עקרב, דגים וסרטן.

עקרב

זה מין יום שבו התוכניות משתבשות. סדר היום שלכם עובר שינויים רבים, ואתם מתקשים לשמור על השלווה הפנימית בגלל הגבלות שמטילים עליכם אנשים קרובים לכם.

קשת

הזוגיות שלכם דורשת השקעה ושיפור. היום זה יכול להצליח לכם בגדול, אך זאת רק אם תיתנו סיכוי לאנשים לדבר, ולא תהיו עסוקים יותר מדי בעניינים שלכם.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel