Israel Hayom

להחליף טלפון - בקלות: בקרוב ווטסאפ בכמה מכשירים בבת אחת

חובבי החשאיות יכולים לחייך: בווטסאפ אישרו - שלושה שינויים גדולים מגיעים לאפליקציה ● ההודעות שתשלחו לאחרים יהיו קצובות בזמן וייעלמו מהמכשיר שאליו נשלחו לאחר פרק הזמן שאותו בחרתם

- גיא לוי

בשורות טובות לחובבי הח שאיות: בווטסאפ אישרו שלו שה שינויים משמעותיים, שיגיעו באחת מהגרסאות הקרובות שעליהן עובדים בחברה בימים אלו. בשיחת צ'ט של קבוצת מתכנתי הבטא של האפליקציה הופתעו לראות את מארק צוקרברג מצטרף לשיחה ומאשר את הפיצ'רים העתידיים.

הפיצ'ר הראשון נקרא Disappeari­ng ,Mode ולמעשה מדובר בתכונה זהה לזו שקיימת באפליקציה המתחרה - הטלגרם. ברגע שתעברו למצב "נעלם" או "חשאי" - ההודעות שתשלחו יהיו קצובות בזמן, וייעלמו מהמכשיר שאליו נשלחו לאחר פרק הזמן שאותו בחרתם. ההודעה תימחק גם מהמכשיר השולח, ולא יישאר עותק שלה על השרתים של ווטסאפ.

באותו הקשר של חשאיות, בקרוב תוכלו לשלוח תמונה או סרטון אשר הצד השני יוכל לצפות בהם פעם אחת בלבד לפני שיימחקו. באותה מידה, כאשר תקבלו תמונה או סרטון כאלה, תוכלו לצפות בהם רק פעם אחת.

בפורום המפתחים נשאלה שאלה לגבי עניין צילום המסך במקרה כזה, ומדוע בווטסאפ לא חסמו את האפשרות הזו אם אתם שולחים או מקבלים תמונה במצב הזה. התשובה של אנשי ווטסאפ היתה שאין להם באמת אפשרות למנוע ממישהו לתעד תמונה שנשלחה, גם אם הגדרתם אותה לצפייה פעם אחת בלבד, וגם אם תחסמו את אופציית צילום המסך אחר. המשתמש יוכל לצלם את המסך בא מצעות סמארטפון

המידע לגבי האפשרות הזו כבר עלה לפני כמה ימים, אבל עכשיו הוא למע שה מקבל אישור רשמי. בקרוב תוכלו להשתמש באותו חשבון ווטסאפ שלכם בארבעה מכשירים שונים באותו הזמן. מעבר לעובדה שזה מקל על אנשים שעובדים על כמה פלטפורמות בו בזמן, כמו מחשב נייד או נייח וסמארטפון - זה בעצם מבשר לנו לראשונה שתוכ לו להתקין את הווטסאפ על האייפד שלכם, בשורה שלא מעט אנשים חיכו לשמוע.

העדכונים יגיעו בקרוב לאחת מג רסאות הבטא של האפליקציה, ומי שייהנו מהם ראשונים יהיו אנשי אנ דרואיד, בעוד אנשי האייפון ייאלצו לחכות מעט לאחר מכן.

 ??  ??
 ?? צילום: רויטרס ?? ווטסאפ. השינויים כבר בדרך
צילום: רויטרס ווטסאפ. השינויים כבר בדרך

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel