Israel Hayom

חסן נורה למוות, אחותו סובחיה נפצעה - ומתה

סכסוך חמולות בכפר אבטין הסתיים בטרגדיה כפולה ● הרקע: ויכוח על קרקע

- דניאל סיריוטי

האלימות הגואה בחברה הערבית ממשיכה לגבות קורבנות שמשלמים מחיר.

משטרת מחוז חוף פתחה בחמ קירה בחשד לרצח כפול בכפר אבטין שבעמק זבולון.

חסן רמיחי בן המ65 נורה לממ וות במהלך קטטה, שפרצה בלימ לה שבין שישי לשבת, בין שתי חמולות בכפר המסוכסכות זה זמן רב. מותו של רמיחי נקבע במקום. אחותו של הנרצח, סומ בחיה רמיחי, אישה בת ,60 נפמ געה אף היא במהלך הקטטה, והובאה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא במצב אנוש וסומ בלת מחבלות בכל חלקי גופה. היא אושפזה בחדר הלם והצמ וות הרפואי ביצע בה פעומ לות החייאה, ולאחר זמן קצר נקבע מותה.

יש לציין כי נסיבות מותה של סובחיה עדיין נבדקות, שכן, לדברי עדי ראייה, החבלות שהיו על גופה נגרמו מנפילה, לאחר שחוותה אירוע לבבי במהלך הקטטה והתמוטטה.

גופתה של המנוחה נשלחה לנתיחה שלאחר המוות בניסיון לקבוע את סיבת מותה.

גורם בכיר במשטרה אמר ל"ישראל היום" כי "מדובר בממ שפחות שמסוכסכות על רקע בעלות על קרקעות בשטח הכפר. זו לא הפעם הראשונה שיש אירועים אלימים בקטטות בין המשפחות. הפעם, למרבה הצער, זה הסתיים במוות של שני אנשים בני משפחה אחת. החקירה מתנהלת והגופות נשמ לחו לנתיחה".

43 מקרי ירי

בעקבות הרצח הכפול הלימ לה באבטין, מעמותת יוזמ מות אברהם נמסר כי מתחימ לת השנה קיפחו את חייהם 54 ערבים בישראל בנסיבות הקמ שורות לאלימות ופשיעה, מהם 45 אזרחים ומ9 שאינם אזרמ חים. בנוסף, 5 אזרחים ערבים נהרגו בידי כוחות משטרה. מבין כלל ההרוגים, 9 הן נשים. במ34 מהמקרים, הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה. 27 מההרוגים היו עד גיל .30

אחותו של חסן, סובחיה רמיחי )60( נפגעה במהלך הקטטה והובאה לביה"ח רמב"ם כשהיא במצב אנוש וסובלת מחבלות

 ??  ?? הנרצח חסן רמיחי
הנרצח חסן רמיחי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel