Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 11.07.2021

-

גדי

היום תהיה לכם הזדמנות לחרוג מהשמרנות המאפיינת אתכם. מתחת למעטה של השקט והשלווה טמון ים של רגשות, ויש לכם צורך עמוק להתבטא.

דלי

עייפות ותשישות נוחתות עליכם משעות הבוקר. הדבר קשור לפחדים ולחרדות, שגוזלים מכם הרבה מאוד מחשבה ואנרגיה ומובילים לכיוונים שליליים. חבל שתלכו בנתיב זה, שאינו מקדם אתכם.

דגים

אנרגיות טובות זורמות אל כוכב נפטון שליטכם, ויש בכך בשורה טובה לסטודנטים שביניכם. הנטייה שלכם לדחות כל דבר עד להודעה חדשה, יוצרת מתיחות עם בני משפחה וחברים.

טלה

בני המשפחה זקוקים לתשומת הלב שלכם. כדאי לנצל את שעות הערב לארוחה משותפת ולשיחה בעניינים שמעיקים על אחד מכם, כדי לסייע ולהקל עליו.

שור

אתם קצת משועממים ומחכים שאחרים יצילו אתכם מהמצב שאליו נקלעתם. הפעילו את התכונות החזקות שלכם - יצירתיות ומקוריות. בקלות תוכלו לעלות על רעיון שאפשר לממש.

תאומים

בא לכם לסגור חשבון עם כמה וכמה אנשים שנדמה לכם שתקעו לכם מקלות בגלגלים. יחד עם זה, ייתכן שאתם טועים ורואים רק את צידו האחד של המטבע. בררו את העובדות לפני שאתם פועלים.

סרטן

אתם מלאי מרץ ונראה ששום דבר לא יכול לעמוד בפניכם. האנרגיות שאתם משקיעים בתחום החברתי בהחלט משתלמות, ואתם מגלים כמה נעים להיות מחוזרים.

אריה

מאוד חשוב לכם העניין הזה של אהבה וקבלה ללא תנאי. הרקיע מדגיש היבטים של אושר גדול ושל סיפוק שאין למעלה ממנו. איזהו עשיר? השמח בחלקו.

בתולה

יום של בלבול. אתם מרגישים חולשה פנימית שמושפעת מרגישות יתר שנחתה עליכם. זיכרונות מהעבר מציפים? למה לא? להפגין רגשות זה אנושי.

מאזניים

המון אקשן מסביב ואתם נהנים מכל רגע. יום ממש מוצלח. חברים, בילויים וגם קצת קניות. מה עוד צריך בן אדם? הזוגיות בפריחה גם היא והחיים יפים.

עקרב

אירוח אנשים אצלכם בבית גורם לכם לתחושת מתח, בגלל האנרגיות הסוערות במפה האסטרולוגי­ת שלכם. בסופו של דבר, העניין יעבור בהצלחה רבה.

קשת

אתם מושפעים מאווירה כבדה של כוכבים בעלי אנרגיות מעיקות. היום יתחיל בנימה מינורית ובתחושת עצבות, אך אל דאגה, העננה תתפזר לקראת הצהריים.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel