Israel Hayom

"בהתחלה חשבנו שמנצ'יני משוגע"

- איטליה מאמינה בעצמה, אנגליה רוצה לאפס את הספירה כתב "ישראל היום"

אנגליה בפעם הראשונה או איטליה בפעם השנייה? זו השאלה שאת התשובה עליה נקבל הלילה בוומבלי, אחרי משחק הגמר שיחתום יורו בלתי נשכח. נהוג לומר שמשחקים מהסוג הזה מוכרעים בסופו של דבר על ידי מי שרוצה יותר לנצח, והאנגלים יגיעו חמושים באומה שלמה שמחכה כבר 55 שנה ויציעים מלאים כדי להכניע את האזורי, שסופרים כבר לא פחות מ 33 משחקים ללא הפסד.

"במשך הרבה שנים עבדנו כדי להגיע לרגע הזה, אבל עדיין לא זכינו בדבר", אמר מאמן איט ליה רוברטו מנצ'יני, "אנגליה תגיע עם אצטדיון שלם מאחוריה, ואנחנו נצטרך לדאוג לשים את הלחץ עליהם".

הקפטן ג'ורג'ו קייליני הוסיף: "הטור ניר הזה אמוציונלי מאוד עבורנו. זה חלום שאנחנו רודפים אחריו בשנים האחרונות, חלום שהמאמן שלנו החדיר לנו לתוד עה - עד שהוא התחיל להפוך למציאות. מנצ'יני ביקש מאיתנו להכניס לראש את הרעיון שאנחנו הולכים לזכות ביורו. בהתחלה חשבנו שהוא משוגע, אבל עכשיו אנחנו במרחק נגיעה". בנבחרת שלושת האריות מקווים שפיל פודן יוכל לשחק הערב, אחרי שנעדר אתמול מהאימון המסכם, אבל בין שישחק ובין שלאו, שום דבר לא יהווה תירוץ אם גם הפעם זה לא יבוא הביתה. "איטליה נבחרת נה דרת. יש להם ניסיון גדול וגם לא מעט 'ווינרים סדרתיים'. זה יהיה אתגר גדול", אמר המאמן גארת' סאות'גייט, "יש לנו 26 שחקנים שכבר הצליחו להשאיר מאחוריהם מורשת נהדרת, אבל לא נהיה מסופקים אם לא נזכה בטורניר". הקפטן הארי קיין אמר: "אם נצליח לסיים את העבודה שלנו ולנצח זה יהיה רגע מיוחד מאוד, כזה שייכנס לספרי ההיסטוריה וייז כר לכל החיים. בעיניי, לזכות בתואר עם הנבחרת זה גדול יותר מכל תואר עם קבו צה. עכשיו יש לנו הזדמנות לעשות זאת ואנחנו חייבים לתפוס אותה בשתי ידיים".

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel