Israel Hayom

כוכב אחד לבד: יאניס מחכה לצוות המסייע

- אביב כהן

רק ארבע קבוצות בהיסטוריה של האן.בי.אי הצליחו לחזור מפיגור 2:0 בגמר - בוסטון ב ,1969 פורטלנד ב ,1977 מיאמי ב 2006 וקלי בלנד ב .2016 אם מילווקי רוצה להיות החמישית שעושה זאת, או לפחות להשאיר את הסדרה בחיים, היא חייבת לנצח הלילה ,03:00) ספורט (5 את פי ניקס במשחק מספר .3

ההפסד בשישי לפנות בוקר 118:108 המחיש בצורה הברורה ביותר את הבעיה המרכזית של הבאקס - התרומה של הצוות המסייע. יאניס אנ טטוקומפו עשה כל שביכולתו כדי לנצח עם משחק פנומנלי של 42 נקודות )שיא קריירה בפלייאוף(, 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו 3 בלוקים, אבל ג'רו הולידיי וכריס מידלטון קלעו יחד רק 28 נקודות - ומול המכונה ההתקפית המשומנת של הסאנס 20) שלשות ב 50 אחוזים(, זה לא מספיק. דווקא הולידיי, שהגיע בקיץ כדי לשדרג את הבאקס בדיוק במעמדים האלו, היה החוליה החלשה בשני המש חקים הראשונים עם 27 נקודות בלבד ב 31 אחוזים מהשדה 1) מ 7 לשלוש(, וגם יאניס יודע שמשחק טוב שלו כבר הלילה יכול לשנות את התמונה מב חינתם. "אני כל הזמן מדבר עם ג'רו ואומר לו להמ שיך להיות אגרסיבי ולא לתת לרגשות להשפיע עליו, אפילו שזה קשה כשמדובר בגמר האן.בי.אי ועשרים אלף אוהדים שורקים לך בוז", הסביר הגריק פריק. "הוא שחקן נהדר, ואני יודע שהוא יהיה שם בשבילנו ברגע שבו הכי נצטרך אותו".

נכון שפיניקס נראית יותר נחושה ובטוחה בעצמה, ונכון שמילווקי נמצאת במקום לא פשוט מבחינה מנטלית אחרי שני הפסדים רצו פים, אבל אם הבאקס מחפשים סיבות לאופטימיות הם רק צריכים להסתכל על המאזן הביתי שלהם בפלייאוף הנוכחי - .1:7 "אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו ולשמור על הבית. פיניקס עשתה את שלה, עכשיו תורנו", אמר היווני, אבל זה לא יהיה פשוט כמו שזה נשמע.

 ?? צילום: ‪USA TODAY Sports‬ ?? אנטטוקומפו והולידיי
צילום: ‪USA TODAY Sports‬ אנטטוקומפו והולידיי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel