Israel Hayom

טוואטחה ועוואד בדרך לבני סכנין?

שחקני מכבי חיפה מחוץ לתוכניות הירוקים, ונעשה מאמץ להעבירם לקבוצה של המגזר ● הפועל ב"ש: דוידה פטרוצ'י סיכם ● מכבי ת"א הפסידה במשחק הכנה לנא"ק ברדה 1:0

- ליאב נחמני ושי ארצי

בני סכנין עושה מאמץ לצרף את שני שחקני מכבי חיפה, המגן טאלב טוואטחה והחלוץ מוחמד עוואד. מדובר בשני שחקנים יקרים על הנייר, כאשר בנוגע לטוואטחה, בקבוצה של המגזר הבהירו כי לא יוכלו לשלם לו את שכרו בכרמל, שעומד על כ 250 אלף דולר לעונה בחוזה לשנתיים הקרובות.

כדי להקל את המעבר, בחיפה ניסו להגיע עם טוואטחה לסיכום על התרת חוזהו, אך ההצעה לפיצוי נדחתה על ידי השחקן, וכרגע הצדדים נמצאים במ בוי סתום. לגבי עוואד, בחיפה מקווים שהנושא ייפתר בימים הקרובים, כאשר לעוואד הובהר בשיחות עם סכנין כי הוא מגיע על תקן שחקן הרכב במקומו של אוסאמה חלאילה, שנמכר למכבי ת"א. מעבר לשניים הללו, בחיפה מנ סים למצוא פתרון לכמה שחקנים נו ספים, שאינם בתוכניות המקצועיות, אך מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. בראש הרשימה, הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שמחפש קבוצה בליגה מהדרג השני באירופה. חיפה דורשת כ 50 אלף יורו עבור מכירה שלו, אך אם תגיע הצעה טובה היא לא תעמוד בדרכו.

בתוך כך, האלופה תצא היום לקזח סטן לקראת הגומלין מול קייראט ביום רביעי 1:1) במפגש הראשון(. הקפטן נטע לביא נמצא בספק גדול למשחק, בשל החבלה בשוק הרגל. לעומתו, עלי מוחמד ודין דוד יהיו כשירים.

תאי בריבו בוולפסברגר

יש לגיונר חדש באוסטריה: תאי בריבו חתם ביום שישי רשמית לש לוש שנים בוולפסברגר האוסטרית בא מצעות סוכניו, שלומי בן עזרא וגלעד קצב. בריבו אמר לאחר החתימה: "כולי נרגש לקראת האתגר האירופי". הק בוצה האוסטרית החתימה את החלוץ הישראלי בן ה 23 בהעברה חופשית, אך היא תשלם למכבי פ"ת 100 אלף דולר דמי השבחה.

החלוץ יחבור לישראלי נוסף שמש חק בקבוצה, הקשר אליאל פרץ, כאשר בעבר הלא רחוק שיחק בוולפסברגר גם חלוץ נבחרת ישראל, שון ויסמן, ומהק בוצה האוסטרית הוא נמכר ב 4 מיליון יורו לויאדוליד הספרדית.

הפועל ב"ש. הקשר דוידה פטרוצ'י נחת ביום שישי בישראל לקראת חתי מה בהפועל ב"ש. מדובר ברכש מע ניין עבור הקבוצה של רוני לוי. לפי ההודעה הרשמית של המועדון, פטרוצ'י סיכם לשנתיים ויחתום בכפוף לבדי קות רפואיות. האיטלקי בן ה 29 גדל במחלקת הנוער של רומא, ולאחר מכן עבר למנצ'סטר יונייטד, שבמדיה לא שיחק כלל. בשנתיים האחרונות שיחק בליגה האיטלקית השנייה, ולפני כן בריזספור הטורקית ובקלוז' הרומנית.

מכבי ת"א צולעת בהולנד

מכבי ת"א ממשיכה לגמגם במשחקי ההכנה שלה לעונה. אחרי ההפסד של הצהובים במשחק האימון למכבי נת ניה, הקבוצה של פטריק ואן לוון נכ נעה 1:0 לנא"ק ברדה מהליגה השנייה בהולנד. ביום שלישי הצהובים יערכו משחק אימון נוסף, כאשר יפגשו את הירנביין מהליגה ההולנדית הראשונה.

הפועל ת"א. אלון אזוגי, שנבחן בק בוצה במהלך התקופה האחרונה, חתם לשלוש שנים. המגן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק בהפועל עכו ובשנתיים האחרונות במ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית.

 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? טוואטחה מול בני סכנין בעונה שעברה
צילום: מאור אלקסלסי טוואטחה מול בני סכנין בעונה שעברה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel