Israel Hayom

בנט החליט: ראש המל"ל החדש - איל חולתא

מינוי נוסף של בנט: יוצא המוסד, שגם זכה בפרס ביטחון ישראל, יחל בחפיפה עם מאיר בן שבת

- אריאל כהנא ולילך שובל

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע אתמול על מינויו של ד"ר איל חולתא לתפקידי היועץ לבי טחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי )מל"ל(. חולתא הוא יוצא המוסד, שבו שירת 23 שנים, שב מהלכן אף זכה בפרס ביטחון ישראל. עם אישור הממשלה את המינוי, יקיים ד"ר חולתא חפיפה סדורה עם ראש המל"ל היוצא, מאיר בן שבת.

חולתא מילא שורת תפקידים ניהוליים בכירים במוסד, ביניהם כראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדי ניות וכראש אגף הטכנולוגיה. במס גרת תפקידים אלו, הוא היה אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים שחיוניים למדינת ישראל ולביטחו נה, וכן על פיתוח מענים טכנולוגיים מתקדמים לצורכי הארגון בחזית רחבה של תחומים.

ד"ר חולתא (45) נשוי ואב לשלושה, ותושב כפר סבא. השכלתו הרחבה כו ללת דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיט­ת תל אביב ותואר שני במינהל ציבורי מאוניברסיט­ת הארוורד, והוא בוגר תוכנית "תלפיות" של צה"ל להכש רת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיט­ה העברית שבירושלים.

בהודעה לתקשורת על המינוי, נמסר כי "לאור ניסיונו ארוך השנים, ביצועיו והבנתו את האתגרים האסטר טגיים של מדינת ישראל במישור הבי טחוני והמדיני, בחר רה"מ בנט למנותו לתפקיד היועץ לביטחון לאומי ולראש המטה לביטחון לאומי".

 ??  ??
 ??  ?? ד"ר איל חולתא
ד"ר איל חולתא

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel