Israel Hayom

לאחר שזומן לשימוע, מנכ"ל הדסה זאב רוטשטיין עדכן: "מתכוון להתפטר"

- יורי ילון

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל ביה"ח הדסה, הודיע אתמול כי בכוונתו להתפטר מתפקידו, זאת לאחר שבשבוע שעבר קיבל מכתב לשימוע לפני פיטורים.

השימוע של פרופ' רוטשטיין היה אמור להתקיים אתמול, אולם הוחלט לדחות אותו בכמה ימים, לפי גורם בכיר בהדסה. יצוין כי מנכ"ל הדסה עדיין לא הגיש הת פטרות רשמית, אך לנוכח מער כת היחסים שלו עם הנהלת בית החולים, כנראה העדיף להימנע מהשימוע המתקרב.

בשבוע שעבר טען בכיר בבית החולים כי "רוטשטיין חושב שהוא נמצא מעל הדירקטוריו­ן וחושב שהוא זה שמתווה את המדיניות, בעוד המצב אמור להיות ההפך. הוא לא מעדכן את הדירקטוריו­ן בפעולות שלו, והם קוראים בת קשורת על מהלכים שלו".

בדירקטוריו­ן בית החולים אמרו: "דירקטוריון הדסה החליט פה אחד לזמן את פרופ' רוטשטיין לשימוע על מנת לשקול את סיום העסקתו בהדסה. מפאת כבודו וחיסיון ההליך, לא נוכל לפרט. לנגד עינינו דבר אחד: עתידו של בית החולים וטובתם של מאות אלפי החולים המטופלים בו".

בהדסה הדגישו כי במה לך שנות כהונתו של רוטשטיין כמנכ"ל בית החולים, הוא לא הצליח להביא להבראה כלכלית. "המצב הפיננסי של בית החולים קשה", נמסר, "יש גירעון עמוק. חמור מכך, הוא גם מחבל בגיוס התרומות לבית החולים ומזלזל בנשות הדסה ובתורמים. ניסו בכל דרך להימנע מהמצב הזה של שי מוע וביקשו ממנו שיתנהל בצורה שקופה ויעבוד בשיתוף פעולה, אבל הוא לא השתנה".

 ??  ?? פרופ' רוטשטיין. הולך הביתה
פרופ' רוטשטיין. הולך הביתה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel