Israel Hayom

תפעיל קניונים דיגיטליים: מליסרון רוכשת את חברת גרו

קניוני עופר ישקיעו 100 מיליון שקלים במהלך הדיגיטציה ● חלק מהסכום יוקצה לרכישת חברת גרופר קניות חברתיות ● היישומון של 17 הקניונים יאוחד עם החברה שלאחרונה היתה בבעלות גרופון

- היאלי יעקבי־הנדלסמן

חברת הקניונים מליסרון, המחזיקה ב 17 קניוני עופר בארץ ונמצאת בשליטת ליאורה עופר, רוכשת מקרן סקיי את חברת גרופר קניות חברתיות .(GROO)

אתמול רשמה מניית מליסרון עלייה של 4.8% - עלייה של כ־%03 בחצי השנה האחרונה. עד לאחרונה גרופר היתה חברה בת של גרופון הבינלאומית. גרופר היא חברת דיגיטל, המתמחה בשיווק, סחר דיגיטלי ושירות לקוחות.

מליסרון הצהירה על כוונה להשקיע בשנתיים הקרובות כ־001 מיליון שקלים בהקמת פלטפורמות שיאפשרו חוויית לקוח חדשנית לצד שדרוג הערך לשוכרים. כעת היא מתכננת להקים זרוע דיגיטלית חדשה, אליה תשולב גרופר שתקדם את האסטרטגיה הזו.

על פי האסטרטגיה הזו, הקניונים הנמצאים במרכזי הערים וביעדי הביקוש בארץ יהפכו למרכזי קניות מתקדמים, המשלבים קניות דיגיטליות ופיזיות כאחד.

עוד אומרים בחברה כי המהלך שאותו מובילה מליסרון יהווה ערך מוסף משמעותי לשוכרים בקניונים, ויאפשר להם להגיע בדרך קלה, יעילה וזולה ללקוחותיהם, על ידי שימוש בטכנולוגיו­ת שיווק וסחר מתקדמות ומגוון פתרונות לוגיסטיים לנקודת השילוח האחרונה.

כעת מועדון ‪MY OFER‬ ישולב עם לקוחות גרופר במטרה להגדיל את קהל היעד, ובהתאם לאפשר לסוחרים בקניונים מחזורים גדולים יותר.

אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון, אמר במסיבת עיתונאים אתמול: "אנחנו מתכוונים להדגיש את החוויה הדיגיטלית עם מהלכים שמחזקים את הקשר עם הלקוחות ועם השוכרים. אין לנו קשר ישיר עם הלקוחות, ולכן לא יכולנו להציע להם קשר ישיר טוב יותר כמו פתיחת החנייה באופן אוטומטי, להסתובב בלי שקיות ולאסוף אותן לאחר מכן ועוד. לא היו לנו הרבה מאוד נתונים על הלקוחות, ולכן לא יכולנו למנף אותם לפעילויות נוספות". שריד הוסיף כי "מנוע הצמיחה הוא דרך הקניון הפיזי ובאמצעות יכולות דיגיטליות. הגדלת פדיונות הסוחרים היא הערך החשוב מבחינתנו, והיום אנחנו משיקים את הקניון ההיברידי הראשון".

לדבריו, "התחלנו את התהליך 2020־ב לפני הקורונה, והקורונה רק האיצה את התהליכים. אין היום קניון בארץ שהוא קניון היברידי. אנחנו אולי נהיה הראשונים בכלל בעולם. בעולם יש כל מיני תוכניות רב־ערוציות".

 ?? צילום: קוקו ?? עופר
צילום: קוקו עופר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel