Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 12.07.2021

-

גדי

זהו יום טוב לתכנן תוכניות לסוף השבוע עם חברים קרובים. קחו את הדברים לידיים והקדישו זמן לשמור על עצמכם. לפנויים: הערב מומלץ לצאת לבלות.

דלי

בני הזוג תומכים ומעודדים אתכם בקשר להחלטה שאתם מתלבטים בה, למרות חילוקי הדעות הבסיסיים ביניכם. הצעה הנוגעת לשינוי בעבודה צפויה להתקבל. שקלו ברצינות.

דגים

מצבו של כוכב נפטון שליטכם מציב אתכם בנקודת זמן טובה. זהו יום טוב לעסקים. אתם מרגישים טוב לגבי עצמכם. היכולת האישית בשיאה, וכן כישורי התקשורת.

טלה

יום מתאים לשינויים בבית. נצלו את האנרגיה היצירתית לתמורות חיוביות כגון עיצוב החדרים, סידור מחדש, ואפילו צביעה. צפויות לכם הפתעות.

שור

לעיתים אתם נהנים לשקוע ברחמים עצמיים, ללא סיבה. רצוי לערוך רשימה של כל הדברים הטובים שיש בחייכם ולהודות על קיומם. צפוי ערב שקט. יש לכם הזדמנות להקדיש זמן לבני הזוג, שכמהים לתשומת לב.

תאומים

אל תיקחו כל דבר כל כך ברצינות. נדמה לכם שלאף אחד אין בעיות כמו שיש לכם. את הקונפליקטי­ם שאתם חווים יש לחלק לפי סדר הדחיפות, ולטפל בהם כל אחד בפני עצמו.

סרטן

שוב ושוב אתם נופלים לתוך מצבים שאינכם יודעים איך להיחלץ מהם. אתם כועסים ומסתובבים כל היום כמו נמר משחר לטרף. אתם גם מעורבים בוויכוחים מפה ועד להודעה חדשה.

אריה

יש סיכוי להתפתחות רומן, אבל רק אם תואילו בטובכם לצאת מאזור הנוחות שלכם - הבית. כדאי לכם להראות קצת יותר התלהבות כדי לעודד את הצד השני.

בתולה

חל שיפור בקשר הזוגי. מערכת היחסים זקוקה לאוורור ולבדיקה מחודשת. בתחום הביתי צפוי שינוי. ייתכן מאוד שתעלה הצעה למעבר דירה.

מאזניים

כשאתם מחליטים לעשות שמח, אף אחד לא יכול להתנגד. אירוע רב משתתפים שאתם יוזמים הופך להיות הצלחה גדולה מעל ומעבר לצפוי.

עקרב

אנרגיות נפלאות מגיעות אליכם מגזרת מזל שור. יום טוב עובר עליכם. אתם חשים התעוררות הודות לשינויי מזג האוויר, המשפיעים עליכם לטובה. נצלו את המרץ ואת האנרגיה החיובית.

קשת

אירוע שאותו ביליתם בתחושה של בדידות גורם לכם להתחיל את היום ברגל שמאל, אך אנרגיה קוסמית מצליחה לנטרל את משקעי העבר ולשפר את המצב.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel