Israel Hayom

"אלוהים שמר את הרגע הזה בשבילי"

- ארגנטינה בטירוף אחרי הזכייה על אדמת ברזיל; לאו מסי: כתב "ישראל היום"

"לא חוויתי רגע טוב יותר מזה". כך סיכם לאו מסי את הזכייה הרא שונה שלו בתואר במדי נבחרת ארג נטינה, שהגיעה רק בגיל .34

מייד לאחר שריקת הסיום לגמר במראקנה, כוכב ברצלונה חגג עם משפחתו דרך הטלפון הנייד, וגם החבר הטוב ניימאר, שידע להפסיד בכבוד, יש לציין, הגיע לברך כמו ג'נטלמן אמיתי. אחרי שלב הברכות באינסטגרם של האישה שלצידו, אנ טונלה, )"אהוב שלי, אלוהים סוף סוף נתן לך את מה שחלמת עליו. מגיע לך. אני לא יכולה לחכות לראות אותך ולחגוג יחד איתך"(, הגיבור של ארגנטינה התפנה להביע רגשות. לא משהו שהוא נוהג לעשות.

"האמת שעכשיו השמחה שלי מטו רפת", אמר מסי, "ידעתי שזה יגיע אלינו בסוף. נכון, היו לנו רגעים עצו בים בדרך, אבל תמיד ידעתי שבסוף זה יקרה ונזכה בתואר. הייתי בטוח מאוד בנבחרת הזאת, ידעתי עד כמה אנחנו חזקים עוד מהטורניר הקודם. יש פה אנשים שדוחפים זה את זה ול עולם לא מתלוננים. זה פשוט נהדר.

"סבלנו כל כך הרבה, וידעתי עד כמה זה חשוב למשפחה שלי", הוסיף הפרעוש, "לכן, כשהמשחק הסתיים, מייד חשבתי עליהם. הרגשתי שא לוהים שמר את הרגע הזה בשבילי - לנצח את ברזיל בגמר קופה אמריקה, על אדמתה. זה יירשם בדפי ההיס טוריה. אני עדיין לא מעכל שאנחנו אלופים, לא מעכל את מה שעשינו פה על אדמת ברזיל.

"למאמן שלנו, ליונל סקאלוני, מגיעים כל השבחים", סיכם מסי. "הוא הצליח לאחד ולהפוך אותנו לנבחרת מנצחת. אני חושב שאנחנו עדיין לא מודעים להישג הענק שעשינו. רציתי להסיר את הגיבנת מפני שעד הלילה לא זכיתי בתואר עם ארגנטינה - ות מיד ידעתי שאעשה את זה".

 ??  ?? מסי וניימאר. גם הברזילאי בא לברך
מסי וניימאר. גם הברזילאי בא לברך

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel