Israel Hayom

הפועל אילת עשויה לוותר על ליגת האלופות; הסיבה: המוקדמות בליל כיפור

הסיבה: אם תעבור את הסיבוב הראשון, חצי הגמר של שלב המוקדמות במפעל ייערך בליל כיפור ● ראשי המועדון הדרומי כבר פנו במכתב למארגני הליגה בבקשה שיבואו לקראתם וישנו את מועד המשחק

- אלי סהר

הפועל אילת עשויה לוותר על השתתפותה במוקדמות ליגת האלופות, אם פיב"א לא תבוא לקראתה לגבי מועד חצי הגמר שיחול בליל יום הכיפורים.

אילת שובצה לשחק בסיבוב הראשון של המוקדמות בש31 בספטמבר מול פארמה הרוסית (שהפסידה לנס ציונה בחצי גמר הפיינל פור של היורופקאפ). עקב נגיף הקורונה כל שלב המוקדש מות אמור להתקיים בבועה, טרם נקבע באיזו עיר.

אם אילת תנצח, היא אמורה לשחק בש51 בספטמבר מול לה מאן הצרפש תית. המשחק מיועד להיערך בליל יום הכיפורים, ואם אילת תעבור אותו היא תשחק בש71 בספטמבר בגמר על הכרש טיס לבית א' בליגת האלופות.

ראשי הקבוצה פנו במכתב למארגני ליגת האלופות וכתבו שאם יעלו לחצי הגמר - לא יוכלו לשחק בליל כיש פור, והציעו לשחק בשעה 16:00 שעון מקומי (כשלוש שעות לפני כניסת הצום), או שעתיים לאחר סיום הצום בש61 בספטמבר.

האפשרות השנייה צפויה להידחות על הסף, מאחר שלה מאן לא תסכים למרש ווח זמן קצר מדי בין חצי הגמר לגמר. באילת לא רוצים לוותר על ההשש תתפות, אחרי המאמץ הגדול שהשקיעו בשכנוע ראשי המפעל לאשר את אולם בגין לאירוח בליגת האלופות. כמו כן, ויתור על ההשתתפות מקטין את הניש קוד של ישראל.

מצד שני, הקבוצה משקיעה מאמץ רב כדי להעמיד סגל חזק שיצטרך להתחיל באימונים כשבועיים לפני שאר הקבוצות בליגה. כרגע, עקב המחירים הגבוהים, הקבוצה מתקשה בהחתמת ישראלים בכירים, ובגזרת הזרים החתימה רק שחקן ציר רוקי, רומלו ווייט.

 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? באילת השקיעו מאמץ רב כדי להירשם למפעל
צילום: מאור אלקסלסי באילת השקיעו מאמץ רב כדי להירשם למפעל
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel