Israel Hayom

בסרטון ישן מחמיא בנט לנתניהו על הטיפול באיראן

- כתב "ישראל היום"

בנט תוקף - בנט מחמיא. רה"מ נפתלי בנט בגרסת יולי 2021 לגלג על ח"כ בנימין נתניהו השבוע במליאת הכנסת, ובין היתר טען ש"מעולם לא היה בן אדם שדיבר כל כך הרבה ועשה כל כך מעט בנושא איראן".

אלא שגולשים חרוצים איתרו ופרסמו ברשתות החברתיות ביומיים האחרונים התבטאויות ברוח אחרת של אותו בנט בדיוק מלפני שלוש שנים, שבהן נשמע מפרגן - ובכן - לאותו נתניהו בהיותו ראש ממשלה.

בסרטון שרץ באינטרנט נשמע ראש הממשלה בנט משבח את מדיניות נתניהו בכל הקשור להתמודדות עם איראן: "ראוי שאותם מלגלגים ומבקרים של נתניהו בעניין האיראני יגידו לו היום תודה רבה", כך בלשונו.

בקטע המלא הוא נשמע, אז בשבתו כחבר הקבינט המדיני־ביטחוני ושר בממשלתו של נתניהו, אומר: "במשך כל כך הרבה שנים לגלגו, זלזלו במדיניות העקבית שלו בעניין איראן. הייתי לצידו לפני 11 שנים כשהוא אמר שהשנה היא 1938 ואיראן היא גרמניה, וכמה לעגו לו.

"הייתי לצידו ובאתי לוושינגטון כשהוא הלך לנאום בקונגרס, וכל המומחים הסבירו שהוא רק מרחיק את ארה"ב... והסבירו שזאת פגיעה בביטחון בלאומי של ישראל וזה רק למטרות יחצנות.

נדמה לי שהיום העתיד של ילדינו ונכדינו בטוח הרבה יותר מאתמול, ואני חושב שראוי שאותם מלגלגים ומבקרים של נתניהו בעניין האיראני יגידו לו היום תודה רבה", סיכם בנט את דבריו על נתניהו באותה תקופה.

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? רה"מ בנט
צילום: אורן בן חקון רה"מ בנט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel