Israel Hayom

טיב טעם ומיטק בשת"פ בתחום הבשר המתורבת

- היאלי יעקבי הנדלסמן

טיב טעם דיווחה אתמול, יחד עם קבוצת מיטק, כי נחתם מכתב כוונות לא מחייב על שי תוף פעולה בפיתוח ובשיווק של מוצרי בשר מתורבת. במסגרת מכתב הכוונות, טיב טעם ומיטק יפעלו לחתום על הסכם מחייב, אשר צפוי לכלול פיתוח משו תף של מוצרי בשר מתורבת וכן הקמה של מתקן ייצור, כולל מתן זכויות הפצה ושיווק, לרבות אפ שרות לזכויות הפצה בלעדיות לטיב טעם עבור המוצרים שיפו תחו על ידי הצדדים, בישראל או במקומות אחרים בעולם.

הצדדים הסכימו לדון על הרחבת שיתוף הפעולה בנוגע לייצור ולשיווק של מוצרי בשר מתורבת בעתיד, בדגש על בשר חזיר מתורבת.

בשר מתורבת נועד להיות תחליף בר קיימא לבשר המגיע משחיטה. התוצרים הם רקמות בשר אמיתיות אשר גודלו במ עבדה, מחוץ לגוף בעל החיים. ייצור זה מתבצע בתהליכי גידול מבוקרים, שמאפשרים את התר בות התאים הללו וכן התמיינות לקבוצות שונות דוגמת שומן או שריר, כדי לקבל בשר בעל חיים שטעמו, הרכבו ואיכותו הם כשל בשר שמקורו משחיטה. מכתב הכוונות משקף את הגישה החדשנית של טיב טעם בתחום המזון ואת האמון שלה בחזון, בטכנולוגיה וביכולות פיתוח המוצר של מיטק. כמו כן, מכתב הכוונות מגלם עבור מיטק את הפוטנציאל לפיתוח קו מוצרים נוסף וכן הוכחה עס קית נוספת מבחינת שוק הבשר המתורבת.

חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, אמר ל"ישראל היום": "חתמנו על הסכם כוונות, אבל זה תהליך שיארך זמן. זה ייקח שנתיים-שלוש עד שנגיע למצב של ייצור. זה לא יהיה בשר כשר. בעולם בשר חזיר הוא דומיננטי מאוד, ולכן אנחנו מכוונים לי צוא. לא יודעים להעריך את המ חירים, אנחנו בתחילת הדרך".

שרון פימה, מנכ"ל מיטק, הוסיף: "גאים ששחקן משמעותי כל כך בתעשיית המזון הישרא לית בחר במיטק להיות השותפה שלו בתחום הפוד טק התחרותי".

 ??  ?? טיב טעם ומיטק בשת"פ
טיב טעם ומיטק בשת"פ
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel