Israel Hayom

אנה זק, שחקנית

בגיל 20 היא דוגמנית, אושיית רשת וזמרת, והחל מהערב תוכלו לראות אותה גם משחקת • בסרטהקולנו­ע"הרפסודה" "הלוואי שיבואו עוד תפקידים בקולנוע, ואשמח לעשות גם תיאטרון", אומרת זק

- מאיה כהן

היא דוגמנית, אושיית רשת, פרז נטורית וזמרת, וכעת אנה זק ,(20) חיילת בצה"ל, מוסיפה לרזומה שלה גם את הטייטל שחקנית. את תפקיד המשחק הראשון שלה תוכלו לראות החל מהערב בבתי הקולנוע בסרט "הרפסודה", שביים עודד רז )"מכתוב"(.

עלילת הסרט עוסקת בשלושה נערים שמחליטים לבנות רפסודה ולשוט לקפרי סין, כדי לצפות במשחק היסטורי של מכבי חיפה נגד ליברפול. המשחק מתקיים שם ולא בישראל בשל המצב הביטחוני בארץ. אל המסע שלהם מתגנבת זק, שמגלמת נערה מהשכבה שלהם, ויחד הם לומדים על חברות ועל אהבה ראשונה. בסרט מש חקים גם עומר דהן, עידן שקרוקה, שחף כרמל יעקובוביץ, קובי מאור, אולה שור סלקטר, ברק שמיר ואריה צ'רנר.

הסרט צולם כבר לפני יותר משנתיים, אבל בגלל הקורונה יציאתו נדחתה. "כש קיבלתי את ההזדמנות - מאוד התרגשתי", אומרת זק. "זה תפקיד ראשון שלי בקול נוע, ומבחינתי זו התחלה של משהו שת מיד רציתי. משחק זה משהו שעניין אותי מגיל צעיר, אבל לא היתה לי הזדמנות להתנסות בזה עד הסרט הזה".

לדבריה, "כבר היינו ערוכים ליציאת הסרט, ואז הגיעה הקורונה והכל נעצר. זה היה מאוד מבאס. עכשיו אני מאוד מתרגשת שזה סוף סוף יוצא. מאז שה צטלמתי לסרט כבר יצא לי לשחק גם בסדרה 'זיגי'".

לדמות בסרט יש מאפיינים דומים למי שאת בחיים.

"אני מגלמת את סשה, שאוהבת מאוד את הרשת ומעלה סרטונים. לעניין הזה מאוד התחברתי כי זה עולם שמאוד מדבר אלי. אני חיה אותו. אבל חוץ מזה אנחנו מאוד שונות. היא רוצה להיות חוקרת כמו אבא שלה, מחפשת סיפורים מעניינים, וכשהיא מוצאת את סיפור המסע הזה - היא מתגנבת אליו. במהלך כל המסע היא מצלמת ומתעדת. מה שאני מתחברת אליו אצלה זה ההחלטה ללכת אחרי החלום עד הסוף" .

רוב הסרט הוא מסע על רפסודיה בים. איך היה לצלם את זה?

"זה היה מטורף. טסנו למלטה, צילמנו שם באולפן מים מטורף, וזו היתה חוויה ענקית. היינו שם שבועיים וחצי. זה אול פן שנמצא על שפת הים. הוא כמו בריכה ענקית עם מכונות גלים ורוח, וכשאת מצלמת שם - זה נראה ממש בתוך הים. זה היה אתגר ממש. הצוות ואנחנו, השחק נים, מאוד התחברנו. היה כיף, וגם כשהיה קשה - רק עשינו צחוקים ונהנינו. זו באמת היתה חוויה ענקית". עשה לך חשק לעוד סרטי קולנוע? "חד משמעית. לגמרי עשה חשק. אני אוהבת לעשות דברים חדשים וללמוד, ואני ממש מנסה להשתפר בקטע של המ שחק. הלוואי שיבוא עוד תפקיד גדול. אני לא מתכוונת להחליף את עולמות הרשת שאני נמצאת בהם, אבל אשמח לגלות עולמות חדשים. גם תיאטרון זה משהו שעוד לא ניסיתי ואולי זה יקרה. אני מאוד אשמח".

בשנה שעברה חשפת שלקית בשיתוק בפנים. איך את מרגישה היום?

"אני בסדר. היתה תקופה לא פשוטה, אבל זה עבר ואני מנסה לשמור על עצמי. למדתי מזה הרבה. זה גם נתן לי פרו פורציות לחיים. הבנתי שאם אני בלחץ או לא מרגישה טוב - צריך לעצור, כי הבריאות זה הדבר הכי חשוב. אני מנסה להקשיב לגוף שלי".

 ?? צילום: ‪Stefan Varga‬ ?? זק ב"הרפסודה"
צילום: ‪Stefan Varga‬ זק ב"הרפסודה"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel