Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 15.07.2021

-

גדי

אתם באמת משתדלים ומשקיעים מאמצים בכיוון של פרנסה טובה. במקביל אתם עומדים למצוא את עצמכם במצב מביך, בגלל נטייה שקפצה עליכם לדברנות יתר.

דלי

היום נסיעה שמתוכננת כבר זמן רב כמעט מתבטלת, אבל בסופו של דבר היא יוצאת לפועל בשינויים קלים. פגישה מפתיעה צפויה לכם באירוע חברתי.

דגים

הרגשה של בלבול שתוקפת אתכם בשעות הבוקר תתפוגג לקראת הערב. צפוי בילוי נעים ושקט עם בן/ת הזוג. רצוי לתכנן עוד היום תוכנית מוגדרת לבילויי סוף השבוע.

טלה

פעילות חריגה מהרגיל תגרום לכם להרגיש טוב במיוחד. אתם זקוקים להמון מרחב ולזמן איכות עם עצמכם. חשוב להקפיד לא לקפח את בני המשפחה.

שור

אם מצב הרוח שלכם בשפל, ייתכן כי זאת תוצאה של רגשות תסכול וכעסים עמוקים מאוד, שאותם מעורר בכם מישהו שיש ביניכם חשבון פתוח. נסו להירגע.

תאומים

פגישה בשעת לילה מאוחרת תניב מהלך מפתיע. במקביל הכוכבים צופים לכם הצלחה חומרית, ומדגישים את היבטיו הגשמיים של הניצחון.

סרטן

יש לא מעט קשיים שנערמים בדרככם, אבל אין הדבר אומר שמישהו מתנכל לכם. היקום מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בענייני צבא וביטחון.

אריה

נראה שהגיע הזמן לבצע שינוי משמעותי, או לפחות להתחיל לחשוב על אחד כזה ביתר רצינות. הקוסמוס מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בכלכלה ובמנהל עסקים.

בתולה

סוף השבוע בפתח, והגיע הזמן שתפנימו את העובדה שתוכניות פנים משפחתיות עושים ביחד, ולא כל אחד לחוד. הכוונות הטובות שלכם לא מספיקות ולא מספקות.

מאזניים

מצב רוח משונה תוקף אתכם היום. עולה בכם גל של נוסטלגיה בנוגע לקשר שהיה בעבר. דפדוף באלבום התמונות המשותפות מעלה זיכרונות גם הוא.

עקרב

כוכב פלוטו שליטכם מתנהל ביחסים יפים עם אלמנטים קוסמיים חומריים. אולי לעסקים זה יום טוב, אבל בזוגיות - יש מקום לשיפור. תקשורת היא שם המשחק.

קשת

היום מאוד מתאים לכם לצאת לקניות. עם זאת, רצוי לעשות סקר שוק כדי שלא יעבדו עליכם. זה מה שאתם עושים בדרך כלל ממילא, ומתבקשים שלא לשנות היום.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel