Israel Hayom

הערב: מ.ס אשדוד מחכה לב"ש בגביע הטוטו

- הכדורגל הישראלי חוזר ליאב נחמני ושי ארצי

מ.ס אשדוד והפועל ב"ש יפתחו הערב את עונת 2021/22 בכ דורגל הישראלי, כשייפגשו באצטדיון הי"א במסגרת גביע הטוטו.

בשבוע הבא תפגוש אשדוד את קרבאח הקזחית במוקד מות הקונפרנס ליג, בעוד ב"ש תשחק מול ארדה קרדז'אלי מבולגריה במ פעל החדש של אופ"א. שתי הקבוצות עברו שי נויים גדולים בסגל לק ראת העונה שבפתח, אך שני המאמנים ניסו לשמור על אופ טימיות. "אנחנו מנסים לבנות שלם שיהיה מאוזן, ואני מאמין גדול בתה ליך ובהתקדמות של השחקנים", אמר מאמן אשדוד רן בן שמעון, "המטרה היא להצליח להגיע לפלייאוף עליון".

את אשדוד עזבו כמה שחקני מפתח, ובהם הקשרים שלומי אזו לאי ורועי גורדנה )עבר ליריבה ב"ש(, דין דוד )נמכר למכבי חיפה( ועוד. גם בחוליית ההגנה יש לאשדודים בעיות. הבלם טימותי אוואני פצוע ואינו צפוי לשחק. גם הקשרים יעקב בריהון וחמודי כנעאן בספק להתמו דדות הערב, בעקבות פציעות קלות. במצב שנוצר, לא מעט שחקנים צעי רים יקבלו הזדמנות לשחק.

השחקנים שכן צפויים לשחק הערב הם מרטין ראינוב, אור אינ ברום ונאור סבג, שיערכו הופעות בכורה רשמיות.

ב"ש תגיע עם קבוצה חדשה והרבה ציפיות. הקשר דור מיכה, שהספיק לערוך רק שני אימונים מאז שהצט רף, יהיה בסגל ואף צפוי לקבל דקות כמחליף. הוא יחבור לשניים מחב ריו מתקופתו הארוכה במכבי ת"א - הבלם איתן טיבי והחלוץ איתי שכטר, שצפויים אף הם לערוך הופ עות בכורה באדום. הקשר האיטלקי דוידה פטרוצ'י עדיין לא ייכלל בסגל.

"השתדלנו להביא שחקנים מנו סים שעברו דברים בכדורגל", הסביר המאמן רוני לוי את החתמתם של כמה שחקנים שעברו את גיל ,30 "אני מבין שיש לחץ וציפיות - מהקהל, מהתק שורת ומהבעלים - אבל אני מפעיל על עצמי את הלחץ הכי גדול. הצי פיות שלי מעצמי הן תמיד גדולות"

הבלם מיגל ויטור הוסיף: "הגיעו שחקנים שיודעים מה זה לנצח, שחק נים עם ניסיון. נבנית פה קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה, וזה בדיוק הזמן שכולם ישחקו כמו שהמאמן רוצה".

 ?? צילום: אודי ציטיאט ??
צילום: אודי ציטיאט
 ??  ?? רן בן שמעון. "מאמין גדול בתהליך"
רן בן שמעון. "מאמין גדול בתהליך"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel