Israel Hayom

"אין מצב שנחזור על מסלול החיים הזה"

עוד 8 ימים נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית נחשבת לאחת המועמדות החזקות ביותר לחזור עם מדליה היסטורית מהמשחקים האולימפיים בטוקיו ● בראיון למוסף "שישבת" מבהירות כי לא חוששות מהציפיות הגבוהות )"מציעות ליריבות שלנו להתחיל לדאוג"( אבל מודות בכנות: "זו האולימפיאד­ה

- אביעד פוהורילס הראיון המלא מחר ב

"אנחנו מגיעות למשחקים האולימפיים בטוקיו בכושר טוב. אני מציעה ליריבות שלנו לה תחיל לדאוג", כך אומרת נטלי רייץ, אחת מחמש המתעמלות של נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, בכתבה נרחבת על הנבחרת שתתפרסם מחר במוסף "שישבת".

הנבחרת, בהדרכתה של המאמנת הוותיקה אירה ויגדורצ'יק, כוללת את אופיר דיין, קארין וקסמן, יאנה קר מנקו, יולי טלגינה ונטלי רייץ, והיא תופיע מחר ובשבת בטורניר גרנד פרי ת"א שיתקיים במתחם "אקספו".

גם המתעמלת המובילה של ישראל, לינוי אשרם, והמתעמלת ניקול זליק מן צפויות להופיע בתחרות האישית, שתהיה מבחן אחרון בהחלט לקראת המשחקים בטוקיו.

בראיון חושפות חמש המתעמלות את אורח חייהן המפרך מתחילת הק ריירה ועד היום, את הפציעות וההת מודדות עם ההחלמה, ההידבקות בנגיף הקורונה והניפויים מהנבחרת.

פה אחד הן אומרות: "למרות הכבוד הגדול שאנחנו חוות ברמה האישית

וההישגים בעולם ובאירופה, אין מצב שנחזור על מסלול החיים הזה. זו האולי מפיאדה הראשונה והאחרונה שלנו".

נבחרת ההתעמלות השיגה במה לך השנה האחרונה הישגים מצוינים, ובהם מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה בקייב, ומדליית ארד בקרב רב בוורנה, בולגריה.

במשחקים האולימפיים בריו 2016 סיימה נבחרת ההתעמלות - בהרכב אחר - במקום השישי, אך כאמור הפעם ליש ראל יש סיכוי ריאלי להתמודד על אחת המדליות, כשרוסיה ובולגריה נחשבות לפייבוריטי­ות למדליות הזהב והכסף.

 ?? צילום: אפרת אשל ?? חמישיית הבנות. סיכוי ריאלי למדליה
צילום: אפרת אשל חמישיית הבנות. סיכוי ריאלי למדליה
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel