Israel Hayom

מכבי ת"א מתכוננת לעונת 2021/2022

סנדי כהן בהרצליה, עוז בלייזר נשאר • הגרלת היורוליג זימנה פתיחה יחסית נוחה: באיירן והכוכב יגיעו להיכל

- יעקב מאיר

יום עמוס מאוד עבר על מכבי ת"א. כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", הצהובים העבירו את סנדי כהן לבני הרצליה.

כהן )בן ‪(1.98 ,25‬ שיחק בשנתיים האחרונות במכבי ת"א, כשבשנה הראשונה קלע 5.4 נקודות למשחק ובשנייה 4.3 נקודות למשחק ב 15 דקות בממוצע. את משחק השיא שלו בצהובים רשם בגמר הפיינל פור בעונת 2019/20 כשקלע 16 נקודות ב 18 דקות 4/4) לשלוש(.

לפני שהצטרף למכ בי ת"א שיחק כהן בליגת המכללות, כשבעונתו האח רונה במכללת וויסקונסין גרין ביי רשם ממוצעים של 17.5 נקודות, 6.4 רי באונדים, 4.7 אסיסטים ו 1.9 חטיפות למשחק. כמו כן הודיעו הצהובים על מימוש האופציה על הפור וורד עוז בלייזר לעונה נוספת, כפי שכתבנו בתחילת השבוע. במהלך היום התקיימה גם הג רלת משחקי היורוליג של עונת ,2021/22 ובשונה מהשנים האח רונות, הצהובים קיבלו פתיחה נוחה שכוללת משחקים מול באיירן מי נכן והכוכב האדום בלגרד.

משחקים בולטים נוספים:

במ חזור השביעי תגיע להיכל סגנית אלופת היורוליג ברצלונה, ושני משחקים לאחר מכן תצא אלופת ישראל למש חק חוץ נגד צסק"א מוסקבה.

אלופת היורוליג אנ דולו אפס תגיע לארץ ב 16 בד צמבר. במח זור האחרון של העונה הסדירה ייצא יאניס ספרופולוס למשחק קשה בברצלונה.

כמו כן, כהן הוא לא השח קן היחיד שמ צטרף לקבוצה של אורן אהרוני. גם הסנטר צ'ינאנו אונואקו ‪2.08 ,25)‬ ,('מ אחיו של אקס מכבי ת"א ארי נזה אונואקו, קרוב לסיכום על חוזה לעונה אחת בשורות מכבי הרצליה.

זלמנסון סיכם בהפועל ת"א

עידן זלמנסון סיכם את תנאיו בהפועל ת"א וצפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים בשורות המועדון האדום. הסנטר ‪2.06 ,26)‬ מ'( היה מבוקש בכמה קבוצות בתקו פה האחרונה, אבל העדיף בסוף את ההצעה הכספית הגבוהה של האדומים ואמור להצטרף לק בוצה החזקה שבונה דני פרנקו. עד כה חתומים ג'ייקובן בראון )בכפוף לבדיקות רפואיות(, גיל בני, בר טימור, רז אדם, ג'יימס יאנג, ג'יי פי טוקוטו. מכבי ראשל"צ. הכ תומים הודיעו על הח תמתו של הגארד כריס קלייבורן לעונה אחת. קלייבורן ‪,(1.98 ,25)‬ אחיו של כוכב צסק"א מוסקבה וויל קלייבורן, כיכב בעונה החולפת במדי צמוקי מי נסק בליגת הוי.טי.בי החזקה. מכבי חיפה. כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", הגארד כריס סמית' חתם במכבי חיפה לעונה אחת. סמית' ‪1.88 ,33)‬ מ'( שמחזיק באז רחות ישראלית, הוא אחיו של ג'יי אר סמית'. כעת הוא חוזר לקדנציה שלישית בישראל לאחר שבעבר שיחק בעי רוני נהריה ובהפועל ירושלים. הגארד הוותיק יהיה הרכש הראשון של הירוקים, ובמו עדון מתכוונים לצרף בקרוב שחקנים נוספים על מנת לבנות סגל איכותי שייאבק על הע לייה לליג העל.

עתודה, נשים.

נבחרת העתודה נשים של יש ראל הפסידה אתמול 61:56 למארחת הונ גריה בטורניר הצ'לנג'ר וירדה למאזן .2:1 ביום שישי תתמודד מול ספרד בשעה .16:00

 ?? צילום: אלן שיבר ?? בלייזר. האופציה מומשה
צילום: אלן שיבר בלייזר. האופציה מומשה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel