Israel Hayom

מעצבים אהבה

מכורסאות אוהבים ועד פוסטרים רומנטיים שתיצרו בעצמכם - כל מה שתצטרכו כדי להכניס קצת אהבה לחלל המגורים הפרטי שלכם ● וגם: הדרך הנכונה לשלב ורוד ואדום בלי להיות דביקים מדי

- אורי סלע

ט"ו באב הוא זמן אידיאלי להכניס לבית קצת אהבה, וזה לא אומר שחייבים לעצב בחפצים קיטשיים )רק אם רוצים(. אפשר לגוון עם ורוד ואדום מרעננים בנגיעות עדינות, ולשמור על סטייל מעודן.

ורוד של מילניאלים

לפני כעשור נהיה אופנתי גוון ורוד שקי בל את הביטוי "מילניאל פינק", ובתרגום חופשי - הוורוד של דור המילניום. מדו בר בגוון אינס טגרמי שאומץ בחום, דחק מעט את הוורוד בייבי והיה לשיחה הכי טרנדית בשכו נה - ורוד פודרה ממשפחת גוני הפ סטל והניוד, שנמתח לכיוון צבעי המוקה. לא היתה חברת עיצוב אחת שלא שילבה אותו בקול קציות שלה. אחת התרומות המ שמעותיות של הוורוד המי לניאלי היא היכולת שלו להוכיח שוורוד אינו בהכרח מצועצע, ויכול להשתלב גם בצורה בוגרת ושלווה. מאז שגון הפודרה הפך לשולט בתחום,

גם הבייבי הרים ראש וחזר אל הסצנה. אך לא במקום המילניאלי, אלא לצידו.

אדום מתוחכם

האדום, הגוון המרכזי שמאוהבים יבחרו בו בש מחה, הוא צבע שיכול לקבל פרשנות אלגנטית מאוד או שטופת הומור - תלוי באופן שבו ביקשו לעשות בו שימוש. בשני המקרים מדובר בגוון מחמם מאוד שמייצר נוכ חות בחלל. אם בוחרים מערכות ישיבה אדומות, חייבים לתת את הדעת על יצירת איזונים סביב, כדי לא ליצור עומס מיותר. נגיעות מדודות יותר כמו מכ שירי חשמל, כורסה בודדת או גוף תאורה יהוו סוג של כתם צבע שמרמז על האהבה שלכם לגוון. ועוד דבר שכדאי לדעת: שילוב של ורוד ואדום אולי נשמע דביק מדי, אך תתפלאו לגלות שמדו בר בצבעים שדווקא לוקחים את המראה לכיוון מתוחכם. פטרישיה אורקיולה, ממעצבות העל החשובות שפועלות כיום בסצנה הבינלאומית, בוחרת שוב ושוב בשילוב הצבעוני הזה ומהווה מקור נהדר להשראה.

ככה זה כשיש שניים

כורסאות האוהבים, או בשמן הבינלאומי ה ‪,Love Seats‬ הן ספות זוגיות שמתאימות לשני אנשים. הכוונה המקורית היתה עיצוב של כורסה רומנטית שתאפשר לשני אנשים להתרווח בתוכה. אך משהו בפרופורציה המיוחדת והמעט מתעתעת שלה, שהיא יותר גדולה מכו רסת יחיד אך אינה ספה רחבת ידיים, הפך את הכורסה הזו ליחידה מבוקשת מאוד, מה שהוביל את מותגי הריהוט הגדולים בעולם לעצב ספות כאלו באינטרפרטצ­יות ובצורות הגשה שונות.

חיבוק אופטימי

לבבות ושפתיים ששולחות נשיקות באוויר הם מהמוטיבים המרכזיים שמתקשרים עם אהבה. יכול להיות שצריך לשמור על מינונים ולא להגזים, אבל אף אחד עוד לא מת מקצת קיטש - ולפעמים זה כל מה שאנחנו צריכים כדי להעלות לעצמ נו חיוך ולייצר סוג של חיבוק אופטימי. מעצבי מוצר ואמנים בוחרים במוטיבים הללו ומעניקים להם פרשנויות משלהם, כשמשלבים אותם ביצי רות אמנות או כחלק מעיצוב מוצר. מי שמבקש לעשות שימוש במוטיבים בעלי הקשרים רחבים יותר יבחר בשילובים של ציפורים, שמסמלות קינון וזוגיות, או במוטיבים פרחוניים.

תכניסו אהבה הביתה

חברות הריהוט משלבות היום לא מעט תמו נות ופוסטרים בקולקציות שלהן, במטרה לסייע ללקוחות ליצור טוטאל לוק. אם אתם רוכשים ספה ושולחן קפה, קנו גם פוסטר תואם - והנה לכם פינה מעוצבת. אנחנו, לעומת זאת, חושבים שכל הכיף הוא ליצור את הפוסטר בעצמכם. נכון, ט"ו באב הוא רק יום אחד, אבל זה לא אומר שלא מגיע לכם להתחבר אל הלב שלכם גם בשאר ימות השנה. הכינו לב גזור מקרטון שיהווה סוג של שב לונה, קחו את כל העיתונים והמ גזינים שנערמו לכם, גזרו מהם לבבות בצבעים ובגדלים שונים, והדביקו אותם על קרטון ביצוע או על בד קנבס. אפשר לשלב מסגרת פשוטה או מוזהבת. כך או כך, המראה יהיה אוהב ומרהיב.

 ?? עיצוב: מזי מיכאל, צילום וסטיילינג: לינוי ודרור ?? מטבח בוורוד בייבי. באדיבות מטבחי זיו
עיצוב: מזי מיכאל, צילום וסטיילינג: לינוי ודרור מטבח בוורוד בייבי. באדיבות מטבחי זיו
 ?? צילום: יח"צ ?? שטיח אבסטרקטי. השטיח האדום
צילום: יח"צ שטיח אבסטרקטי. השטיח האדום
 ??  ??
 ??  ??
 ?? צילום: יח"צ ?? כתם צבע ורוד. מחסני תאורה
צילום: יח"צ כתם צבע ורוד. מחסני תאורה
 ?? צילום: יח"צ ?? מוטיבים רומנטיים. גולדשטיין גלרי טפט
צילום: יח"צ מוטיבים רומנטיים. גולדשטיין גלרי טפט
 ?? צילום: אסף לוי ?? כיור עגול מונח. מטבחי אלוני
צילום: אסף לוי כיור עגול מונח. מטבחי אלוני
 ?? צילום: יח"צ ?? מנורת לב. מחסני תאורה
צילום: יח"צ מנורת לב. מחסני תאורה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel