Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי

צפוי עימות בנושא כלכלי עם מישהו מבני המשפחה. הקשיים הכלכליים נוצרו עקב הוצאות לא מתוכננות. אל תחפשו אשמים, כדאי ללכת לקראת פיוס.

דלי

תחושה של עייפות מלווה אתכם החל משעות הבוקר. הדבר קשור בעקיפין למישהו שאתם אוהבים שנמצא כרגע רחוק מכם, אבל משפיע מאוד על מצב הרוח.

דגים

מצב מביך עלול להתעורר כאשר חברים קרובים יגלו שאתם מסתירים מהם סוד. אף על פי שנדמה לכם שאתם בסדר, תתפלאו לגלות שגם שקרים לבנים מזיקים.

טלה

היום הוא יום שבו השאיפות שלכם מתמקדות ומתייצבות. יש לכם בסיס איתן, שממנו אתם יכולים לצאת לעולם ולהמציא את עצמכם מחדש. קחו סיכונים.

שור

ההכרה שלכם בגורמים הפנימיים המניעים אתכם עלולה ליצור אצלכם מבוכה, ואפילו בלבול מסוים. קבלו את העובדות כפי שהן, לטוב ולרע, ונסו לשחרר.

תאומים

יום טוב לרומנטיקה ולאינטימיו­ת. מתאים במיוחד להסתודדות בחדרי חדרים, אף שבדרך כלל זה לא ממש הסגנון שלכם. יוזמה ברוכה מגיעה מבן המין השני.

סרטן

היום הוא יום טוב, שבו תוכלו להתפנות למשהו שנדחה שוב ושוב. צפויים להגיע אליכם אורחים למפגש חברתי, שיהווה סיום משעשע לאירוע ממושך ומייגע.

אריה

היום אתם מחליטים לקחת את עצמכם בידיים, ולחדש את מסורת הפעילות הגופנית שהוזנחה. נקודות העוצמה באישיותכם באות היום לידי ביטוי. המשיכו כך.

בתולה

העקשנות וחוסר הבהירות שלכם יכולות לשגע, גם את מי שממש אוהב אתכם. נסו להתמקד. זה ישפר לכם את מצב הרוח, וגם יקל על מי שנמצא בסביבה.

מאזניים

היום הוא יום מעולה, במיוחד בכל הנוגע לתחום החברתי. אתם מנסים בכל הכוח לשמור על יחסים תקינים עם הסביבה, ונראה שאתם מצליחים.

עקרב

סוף סוף נופל לכם האסימון. אתם משקיעים זמן בתכנון סדר יום מאורגן יותר. יש לכם הרבה עבודה לעשות בתחום זה. זאת לא בושה לבקש עצה מחברים.

קשת

כאשר אתם מרגישים מאוימים, אתם עלולים להגיע למצבים לא רצויים, שכרוכים בתוקפנות מילולית מיותרת ללא ספק. נסו להוריד את רמת המתח המצטברת וגדלה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel