Israel Hayom

כוונו שעונים

-

התחרויות שאסור להחמיץ בטוקיו .2020 אנחנו מתכוונים לזה

קייטבורד - כשמו כן הוא - מביא לטוקיו את האקסטרים. אפשר למ צוא שם את רונה "המרסקת הדנית" גליפברג בת ה ,46 וגם את סקיי בראון בת ה 13 ו 23 ימים, שתנפץ את שיאה של הינטון ותהפוך לס פורטאית הבריטית הצעירה ביותר שמשתתפת במשחקים האולימפיים.

בראון תשתתף בקטגוריית ה"פארק", שם יהיו לה 45 שניות להתגבר על מכשולים ולבצע כמה שיותר תרגילים. "זה מטורף, לא נתפס", אמרה לקראת הנסיעה, "אני נרגשת ומקווה להצליח עבור ברי טניה כולה".

בדרך לטוקיו בראון היתה צרי כה להתגבר על כמה מכשולים שלא נמצאים בפארק. קודם כל היה עליה לשכנע את ההורים שזה הדבר הנכון עבורה בגיל הזה. "הם חשבו שזה יותר מדי לחץ, ובהתחלה אסרו עלי לטוס".

שני דברים עזרו במלאכת הש כנוע: ראשי המשלחת הבריטית שהורידו מבראון את הלחץ ודרשו ממנה פשוט להגיע וליהנות, ותחנו נים. "התחננתי והתחננתי, וזה עזר".

מכשול נוסף עבורה היה מנטלי. במאי של השנה שעברה בראון נפלה על הראש במהלך תרגיל רמפה מגו בה של 4.5 מטרים, ונפצעה בצורה קשה. היא סבלה משברים בגולגולת, יד ורגל נשברו, וגם האיברים הפ נימיים נפגעו. "אני לא זוכרת כלום מהנפילה, וגם כשהתעוררתי לא יד עתי איפה אני ומי המשפחה שלי", סיפרה ל"גרדיאן".

ועדיין, למרות הכל, חודשיים אחר כך היא עלתה על קרש פעם נוספת וחזרה להתחרות. ההורים רצו שת נוח עוד קצת, אבל היא היתה נחושה להמשיך כדי להגיע מוכנה לטוקיו. למשחקים האולימפיים היא תגיע כמדורגת 3 בעולם, עם הרבה ציפיות אבל עם אפס דאגה.

כיאה לאחת שגרה בקליפורניה ומייצגת את הדור הצעיר דרך הס פורט הכי מגניב במשחקים האולי מפיים, היא קולית בצורה קיצונית. "אני ממש לא בלחץ" הכריזה, "אני מחליקה בשביל הכיף. מעולם לא ני סיתי להיות הכי טובה או מקצוענית בזה, בסך הכל רציתי ללמוד תרגי לים חדשים ולעשות כיף". "למען האמת", הוסיפה, "מעולם לא חשבתי שזה יהיה ספורט אולימפי".

 ??  ?? כל העדכונים והחדשות מטוקיו באזור האולימפי המיוחד באתר וביישומון של
כל העדכונים והחדשות מטוקיו באזור האולימפי המיוחד באתר וביישומון של
 ?? צילום: אי.פי ?? בראון. הכי מגניבה בטוקיו
צילום: אי.פי בראון. הכי מגניבה בטוקיו
 ?? צילום: רויטרס ?? זאזה. דרוכה באימונים
צילום: רויטרס זאזה. דרוכה באימונים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel