Israel Hayom

מכבי חיפה ניצחה בגאורגיה 1:2 והתקרבה לשלב הבתים בקונפרנס ליג

מכבי חיפה אמנם ספגה לקראת הסיום, אבל 1:2 על טביליסי אמור להספיק לה לקראת הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג ● אשדוד חזרה לאירופה עם 0:0 מול קרבאח ● הפועל ב"ש גברה 0:2 על ארדה קרדז'אלי, דור מיכה כבש שער בכורה

- ליאב נחמני ושי ארצי

מכבי חיפה חזרה מגאורגיה עם ניצחון .1:2 זו השורה הת חתונה והיא החשובה.

כדי לעשות עונה אירופית האלופה צריכה להיראות טוב יותר, ואיכשהו ברק בכר מנסה לחבר בכל משחק עוד חלק לפאזל. זה לא הולך קל, אבל ניצחונות תורמים לביטחון. התוצאה הזו אמורה להספיק כדי לעלות לסיבוב הבא של הקונפרנס ליג, כל תוצאה אחרת תהיה כישלון אדיר.

בהיעדר פאזל מושלם, החלקים מהעומ נה שעברה ממשיכים לסחוב את הקבוצה. עומר אצילי, שוב הוא, כבש ראשון )8( ודין דוד, חלק חדש, הכפיל במחצית השנייה .)66( שער טיפשי של גיורגי פפאבה )88( השאיר סיכוי לגאורגים בגומלין, אבל אוי לחיפה אם היא לא תדע לעשות את העבודה. בנוסף, מוחמד אבו פאני ספג צהוב שני, ולא ישחק בגומ מלין. גם נטע לביא ועלי מוחמד ייעדרו, כך שיש לבכר בעיה גדולה בקישור, אבל גם היא לא תירוץ מול טביליסי.

קרבאח - מ.ס. אשדוד .0:0 רבות דובר על חוסר הניסיון של אשדוד לקמ ראת המפגש בקונפרנס ליג נגד קרמ באח. בכל זאת, הקבוצה לא שיחקה בממ פעל אירופי זה 16 שנים. רק שאת רן בן שמעון זה לא הדאיג יותר מדי. המאמן הגיע עם תוכנית משחק מסודרת שעבמ דה בצורה מושלמת, ובסוף גם השיג את מבוקשו - תוצאת תיקו ומשמעותה היא שההכרעה עוברת לי"א.

העובדה שאין יותר חשיבות לשערי חוץ אפשרה לאשדוד לשחק על תוצאה בלבד, בלי לנסות לתקוף את השער של המארחת ואולי להבקיע. זה לא היה יפה לעין, וקרבאח היתה טובה הרבה יותר, אבל אשדוד השיגה את שלה.

בגומלין הסיפור יהיה שונה לחלוטין - אשדוד תצטרך ליזום כדי להבקיע ולמ נצח, אבל היא ראתה באזרבייג'ן שהשד לא כל כך נורא. והנה ביום בהיר אולי רן בן שמעון כבר יכול לראות את הקבוצה, שעברה מתיחת פנים גדולה בקיץ, גם בסיבוב המוקדמות השלישי.

ארדה - הפועל ב"ש .2:0 אחרי מחמ צית ראשונה חלשה, מריאנו בריירו נגח פנימה מכדור קרן .)52( דור מיכה הכמ פיל עם שער הבכורה שלו בקבוצה, זמן קצר לאחר שנכנס כמחליף ,)78( וסידר תוצאה מעולה לקראת הגומלין.

 ?? צילום: באדיבות מכבי חיפה, האתר הרשמי ?? שרי. הפאזל של בכר עדיין לא הושלם
צילום: באדיבות מכבי חיפה, האתר הרשמי שרי. הפאזל של בכר עדיין לא הושלם
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? שכטר מסתער, אתמול בבולגריה
שכטר מסתער, אתמול בבולגריה
 ??  ?? אינברום עולה גבוה בבאקו
אינברום עולה גבוה בבאקו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel