Israel Hayom

הזוגות שהכירו במהלך השירות במג"ב, והאהבה שצמחה במחלקת הקורונה

לאה ליוותה בביה"ח את יהודה, סבו של אליאור, שחלה בנגיף ● הנכד וטכנאית הרנטגן התאהבו, נישאו ובקרוב יהפכו להורים

- יורי ילון

הכירו בזכות הסבא חולה הקורונה, התחתנו, וכעת מצפים לתינוקת.

ט"ו באב הוא מאורע שאליאור ולאה בן ברוך מציינים השנה בהתלהצ בות רבה. היכרותם בעקבות התפרצ צות הקורונה בישראל וסיפור האהבה שנרקם ביניהם - מרגשים במיוחד. "כשסבא שלי, יהודה, חלה בקורוצ נה, המצב שלו החמיר, והוא הועבר לאשפוז במחלקת הקורונה בהדסה עין כרם", משתף אליאור בן הצ92, קצין ביחידת הר הבית במשטרת מחוז ירושלים. "זה היה בגל הראשון. החשש מהדבקה היה גדול, ולא יכולצ נו להיכנס ולבקר את סבא. דאגנו לו והתעדכנו כל יום דרך הצוות המסור שטיפל בו, ושמענו מהם מה שלומו.

"למזלי, אבא שלי שמע על קרובת משפחה של מכר מצרפת, שעובדת כטכנאית רנטגן בהדסה עין כרם, ומתעסקת בנושא במחלקת הקורוצ נה כדי לסייע בצילום הריאות של החולים. יצרנו איתה קשר וביקשנו שתיגש לסבא, שתדאג לו ותהיה לו למשענת. אותה טכנאית בעלת הלב הענק נרתמה למשימה. לא ידענו אז שהנכונות שלה עוד תסתיים בהצצ טרפות למשפחה".

"החיבור הפך להתאהבות"

לאה, טכנאית הרנטגן בת הצ62, מוסיפה: "יהודה הסבא טופל במסיצ רות במחלקה על ידי הצוות. הייתי

ניגשת בכל פעם לראות מה שלומו, ומעבירה למשפחה עדכונים. הכרצ תי בן אדם מקסים ומשפחה מחבצ קת". כשהסב שוחרר מבית החולים היה עליו להשתמש בחיבור לחמצן גם בבית, והמשפחה ביקשה מלאה שתמשיך ללוות אותו. "ההיכרות עם כולם העמיקה, ומהר מאוד החיבור לאליאור הפך למשהו אחר, לסיפור משלנו, להתאהבות", היא מספרת. אליאור מחייך לצידה ומפרט: "זו היתה תקופה משוגעת - לאה עבדה כל הזמן במחלקת הקורונה בהדסה, ואני במשטרה. עבדנו מסביב לשעון כדי לקטוע את שרשרת ההידבקות. מי האמין שבתקופה הזו יכול להיווצר קשר כזה רציני ומיוחד? ובכל זאת, האהבה כנראה מנצחת הכל. גם טירוף של קורונה".

השניים נישאו בדצמבר 2020 בחתונה מצומצמת, וזכו לקבל ברכה מתחת לחופה מהסב יהודה. "לאה בהיריון, ואנחנו מצפים לתינוקת", מוסיף אליאור בהתרגשות. "כשתגצ דל, נספר לה איך אמא ואבא הכירו בזכות הקורונה".

 ??  ??
 ??  ?? לאה ואליאור בן ברוך
לאה ואליאור בן ברוך

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel