Israel Hayom

שומרים ע להזוגיות

ט"ו במג"ב: הם הכירו במהלך השירות הצבאי,ונותרו יחד למרות התורנויות האינטנסיבי­ות ארבעה זוגות מג"בניקים מספרים על ההתאהבותהר­אשונית שצמחה לקשר חזק, ומגלים איך הם מצליחים לשלב בין אהבהללחימה מיוחד איציק סבן

-

"יוצאים פעם בשבוע"

תגל ברוכי וניסים לוגסי

תגל ברוכי וניסים לוגסי הכירו כששירתו יחד ביחידת שחר דרום. ניסים )27( שימש קצין המבצעים וממלא מקום סגן מפקד היחידה, ותגל )23( היתה לוחמת בשירות קבע. לאחר שהשניים התאהבו, הם דיווחו למפקד היחידה כמקובל על תחילת היחסים ביניהם, ותגל עברה לשרת ביחידה אחרת במג"ב דרום. כעת השניים מתצ גוררים יחד במושב גבעולים, ומסצ פרים כי הם משתדלים לשלב כמה שניתן בין העבודה לזוגיות, מתכצ ננים את התורנויות והחופשים יחד, ולפעמים אפילו נפגשים בפעילויות גדולות במג"ב דרום. "סיכמנו בינינו שלמרות הקשיים שנובעים מהעבוצ דה, לפחות פעם בשבוע נצא לבילוי זוגי, וננצל את הזמן הפנוי שלנו יחד", אומר ניסים.

נהנים משני העולמות

יובל ואילון הכט

יובל ואילון הכט מאשקלון, נשואים טריים, הכירו ביישוב בת הדר לפני כעצ שור. יובל )26( משמשת קצינת רווחה בחטיבה הטקטית של מג"ב. היא מלצ ווה את המשפחות השכולות ואת גמלאי החטיבה, ואילון )28( הוא קצין המבצצ עים של גדוד מערת המכפלה שבחבצ רון. הם מספרים כי למרות האתגר בשיצ לוב השירות במג"ב עם הזוגיות ועל אף שהיציאות מקשות על המפגשים ביניהם, הם מצליחים ליהנות משני העולמות.

ניסים לוגסי:

"סיכמנו בינינו שלמרות הקשיים שנובעים מהעבודה, ננצל את הזמן הפנוי שלנו יחד"

בזכות האינסטגרם תומר מועלם ועדן בוקרה

תומר מועלם, בן הזוג של עדן בוקרה, מספר על ההיכרות ביניהם: "בסיום הכשרת לוחמות, שבה הייתי מפקד, אחת הלוחמות העלתה איתי תמונה לאינסטגרם. עדן, שהיתה חברה משותפת של הלוחמת, שאלה עלי בשיחה עם חבר משותף ממג"ב, והוא הכיר בינינו. שנינו דתיים, חייכנים ואוהבים בעלי חיים". מה לגבי נישואים? עדן אומרת ש"כל דבר יגיע בעיתו", ותומר משיב כי הוא ממתין שעדן תציע לו נישואין. תומר )32( הוא לוחם ביחידת הכלבנים של מג"ב ירושלים, ועדן )23( משמשת מפקדת מחלקה במג"ב עוטף ירושלים. הם מספרים שיוצא להם לעבוד יחד לא מעט. כשיש צורך בכלבן לטובת חיפוש במעברי העוטף עדן יודעת למי להתקשר, ולפני חודשיים היתה להם תפיסה משותפת של ניסיון להברחת סמים.

הכירו באימונים רבקה אזולאי ויאיר מיארה

רבקה אזולאי ויאיר מיארה, שהכירו בבסיס ההדרכה החילי של משמר הגבול, התארסו לפני שבוע. יאיר ,)23( שהיה צוער בקורס קצינים, הגיע להתלמדות בבסיס שבו רבקה )22( היתה מפקדת כיתה, ומשם הכל היסטוריה. השניים התאהבו - וכאמור, בשבוע שעבר יאיר הציע לרבקה נישואין. היום יאיר משרת כמפקד מחלקה בפלוגה ג' שבעיר העתיקה בירושלים, ורבקה משרתת כמפקדת כיתה בקבע ביחידת שחר מרכז.

תומר מועלם:

"עדן ראתה תמונה שלי באינסטגרם, שאלה עלי בשיחה עם חבר משותף, והוא הכיר בינינו"

 ??  ?? תגל ברוכי וניסים לוגסי רבקה אזולאי ויאיר מיארה
תגל ברוכי וניסים לוגסי רבקה אזולאי ויאיר מיארה
 ??  ?? יובל ואילון הכט
תומר מועלם ועדן בוקרה
יובל ואילון הכט תומר מועלם ועדן בוקרה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel