Israel Hayom

קשה, אבל ננצח

בזמן שליגת הבייסבול ואליפות הסומו נערכות עם קהל, היפנים אסרו צפייה בדבר האמיתי ● עם פרוטוקול קורונה נוקשה ואפס סבלנות לחולים, אנשי התקשורת שהגיעו למשחקים האולימפיים יודעים - הדרך לטקס הסיום תהיה מאתגרת כמעט כמו הדרך של הספורטאים

- עדי רובינשטיין

המסע אחר המדליה האולימ פית יצא לדרך, אבל נדמה שאנשי התקשורת והעסקנים שנ חתו בטוקיו ינסו להגיע לקו הגמר במאמץ לא פחות קשה מזה של הס פורטאים. הפחד המשותף לכולם הוא לקבל הודעה לנייד שהם נחשפו לחולה קורונה.

באותה העת הם יצטרכו לחזור לחמ דרם צר המידות במלון העיתונאים בטוקיו ולבלות שם את 14 הימים הקרובים ללא אפשרות לצאת.

עד כה, את המכה הכואבת ביותר חטף כל הצוות של המBBC הסקומ טי, כאשר בטיסה אשר הביאה אותם לטוקיו נמצא חולה מאומת. הם נחתו ויבלו את 14 הימים הקרובים במלון, ויספיקו לראות רק את שלושת הימים האחרונים של המשחקים.

נציין שגם בדיקה שלילית אחרי כמה ימים לא מעניינת את היפנים וכל מי שקיבל הוראה להיות בבידוד של 14 יום - ימלא את כל הימים.

ספורטאים אגב, גם אם נחשפים, לנגיף, יכולים להיבדק ואם יימצאו שליליים יוכלו להמשיך להתחרות.

עתה, משהמשחקים יצאו לדרך, נעים העיתונאים בשאטלים משומ

תפים לכל אורכה ורוחבה של טוקיו.

חשוב לציין שאין הגבלת כמות של עיתונאים באוטובוסים הללו ולכן נסימ עה מיותרת אחת יכולה להוביל לשבומ עיים בידוד. מוניות מוקצבות על ידי הוועד האולימפי היפני, ולרוב המקומ מות ההליכה ברגל לא מותרת.

היפנים עושים דווקא

הכעס על היפנים ברור. ליגת הבייסבול המקומית נערכת במקביל מחוץ לטוקיו וברחבי יפן עם אצטמ דיונים מלאים ובלי הגבלות מיוחדות. נוסף על כך, גם האירוע שבאמת מעמ ניין את היפנים, האליפות המקומית בסומו באולמות, נערכת לעיני קהל רב.

חצי שעה נסיעה מהאירועים הללו, אירוע הספורט הגדול בתבל נערך ללא קהל. עבור העיתונות הבינלאומית, זה נראה כאילו היפנים עושים דווקא על כך שהכריחו אותם לקיים את המשמ חקים בארצם.

הדווקא הזה, הוא הדבר שהכי מפחיד את העיתונאים המערביים בדרכם מדי יום לאולמות התחרויות.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel