Israel Hayom

טובה ספרא איזה מזל

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 29.07.2021-23.07.2021

- טובה ספרא

אריות יקרים שימו לב: בשני ובשלישי, אילוצים כספיים יעיבו על מצב הרוח שלכם

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

צפויה התמודדות עם הבריאות שתביא גם לשינוי בהרגלי אכילה. משהו קטן שממנו תבינו שעדיף לכם לנהל אורח חיים מסודר. בשישי תרגישו חופשיים יותר ותבינו שחשוב להגדיר מטרות. לא תוכלו לתמרן ולצאת ממצבים לא נוחים. בשבת ובראשון, מערכת התנסויות תתבטא באתגרים חדשים. תוכיחו את עצמכם במערכת בינאישית עם החלטות עצמאיות ומשותפות עם בן או בת הזוג. אל תאבדו שליטה. בשני ובשלישי, אילוצים כספיים יעיבו על מצב הרוח שלכם. תנו הזדמנות לגורם כלכלי חדש שיכול להביא לדינמיקה חיובית. ברביעי אחה"צ ובחמישי, צאו לטייל ושמרו על אופטימיות.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

תבינו שעליכם לשלב את המחויבות לעבר עם פתיחות למשהו חדש, אבל תתקשו לעשות זאת "עד הסוף", מה שלא מתאים לאופייכם. למרות הכל, תתקדמו מתוך תקווה לשינויים. בשישי תקבלו הזדמנות להש תחרר ולבטא את עצמכם בשמחה במפגשים עם חברים. שבת וראשון, ימים טובים מבחינה מקצועית אך ייתכנו קשיים שעלולים להוציא אתכם מהשגרה.

נסו לטפל רק במה שאפשר תכליתית. בשני ובשלישי תמצאו את עצמכם נגררים למאבקי כוח עם בני זוג או שותפים ותבינו שיש אנשים חזקים מכם. ברביעי אחה"צ ובחמישי תיכנסו למעורבות רגשית שלא רציתם בה. "דבק" שתתקשו להשתחרר ממנו.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

הנסיבות המתהוות, שלא מיוזמתכם, ידחפו אתכם לעצמאות. ההרמוניה בבית חשובה לכם כבסיס לתמיכה וליציבות, לכן חשוב לתחזק אותה. בשישי, מתאים לבלות בבית. תוכיחו נאמנות לבני המשפחה ביום שיש בו גם הרבה הומור. בשבת ובראשון, מעורבויות סוחפות אתכם למרות

שתעדיפו לשמור על ריחוק. נכון לבחור את החברים שהקשר איתם קרוב. בשני ובשלישי צפויים ימי עיון או סדנה הקשורה לעבודה. תוכלו לפגוש חברים ולשלב בין הצד המנטלי והחברתי. אם תהיו זקוקים לאישורים או לרישיונות, אלה ימים נו חים לקבלתם. ברביעי אחה"צ ובחמישי תיווצר תחושה חיובית של שייכות וביטחון.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תנסו לעשות "סדר בבלאגן", אך תבינו מייד שעליכם לאלתר כדי לס תום פרצות. בסופו של דבר תראו שזכיתם במיומנות מקצועית, נוסף על הערכה שתקבלו בגלל מקוריות. בשישי תעסקו בדברים שונים מכפי שהורגלתם, ובשבת וראשון תהיו רגישים יותר לבני הבית ומעורבים

ביחסי המשפחה בדרך שלא צפיתם. תתקשו לשמור על רוגע. בשני ובשלישי תגי עו לכל מקום עם הרבה ביטחון עצמי ותחושה של כוח. תהיה לכם הזדמנות לגבש לעצמכם מערכת חברים. ברביע אחה"צ ובחמישי תידרשו להשקיע הרבה אנרגיה כדי לממש תוכניות. גם סבלנות תידרש, את התוצאות הטובות תראו רק כעבור פרק זמן.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

תמשיכו לחפש איזון בהחלטות, שיכילו חדש וישן. הצורך בשליטה לא יאפשר לכם להתקדם בקצב הרצוי. נסו לברר, ממה אתם חוששים? בשישי תטפלו במצב הכספי ותעשו פעולה שתעזור לכם להרגיש טוב, זמנית. בשבת ובראשון, כושר הביטוי שלכם במיטבו. נסו לשמור על תכליתיות ועל אחריות, במיוחד בפגישות הקשורות לתחום המקצועי. בשני ובשלישי תורידו הילוך. יהיה נכון לכם לעבוד מהבית. כך תהיו ממוקדים גם במטרות המקצו עיות, לצד טיפול באחד מבני המשפחה. ואולי גם אתם זקוקים לתמיכה מבית. בר ביעי אחה"צ ובחמישי תיהנו מתחושת שחרור ומחוויות שיעניקו התחדשות ושמחה.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

צפו להתחדשות. התפתחות תגיע אחרי אירוע לא צפוי. בכל הקשור לת חושת שייכות, תתקשו. לא הכל בשליטתכם ותבינו שיש בעיה בשיתופי פעולה. בשישי, תתקשו לקדם החלטה לבד. התבוננו שוב על הנתונים כדי למצוא פתרונות. בשבת ובראשון תתמודדו במערכת רגשית. מפגשים עם אנשים מסוימים עשויים ליצור חיכוך, בעיקר כאלו שאינם במעגלים

המוכרים לכם. שני ושלישי ימים אינטנסיביי­ם. הרבה מפגשים ותקשורת פתוחה, אבל בלי לעסוק בתוכניות פרטניות. הציגו את היכולת שלכם להשפיע בדברים שחשובים לדעתכם. ברביעי אחה"צ ובחמישי תישארו בבית, לקבל ביטחון רגשי ותחושת שייכות.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

נסיעה הקשורה לעבודה תפתח בפניכם חוויות מנטליות. תבינו את

התמונה הכוללת ותתנערו מאחריות שאינה שלכם. בשישי, שמרו על פתיחות כשאתם פוגשים דברים יוצאי דופן. צאו מהשגרה והכניסו

קצת רעננות. בשבת ובראשון תתמודדו עם התנסויות חדשות, בלי להבטיח שזה יסתדר. בקשו עזרה כדי לשמור על נקודת מבט רחבה בתוך הלא צפוי ותוכלו למנוע גלישה למניפולציו­ת. בשני ובשלישי יהיה עליכם לבצע רכישה חיונית והאנרגיה הנפשית המתלווה לתהליך לא עוזרת לקלילות. אף שאתם עלולים לאבד שליטה, אתם "תשרדו". ברביעי אחה"צ ובחמישי, הניסיון לשנות סדר יום יתפספס.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

צמצמו מחויבויות חברתיות, בלי לנתק קשרים. מצאו לעצמכם מקום שבו תוכלו להיות עם עצמכם בשקט ולהחליט מה אתם רוצים. בשישי ייתכן עימות רגשי, אך תמצאו דרך מתוחכמת להתגונן מפגיעה. בשבת ובראשון תחשבו על הצורך לנהל מו"מ עם הצוות על יחסי העבודה. יהיה קושי להגיע להסכמות בכל הנושאים. אל תשקיעו אנרגיה מעבר למה שנדרש. ההסכ מות יגיעו בהמשך, בהדרגה. בשני ובשלישי תפגשו אנשים ותרגישו שמיציתם ואתם רוצים להתנתק ממה שכבר "פג תוקפו". תתאווררו ותעשו מה שאתם רוצים. ברביעי אחה"צ ובחמישי, מעורבויות רגשיות יעוררו מתחים, בגלל שתתקשו להציב גבולות.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

תתמודדו על עצמאותכם, אחרי התפכחות. למרות הביטחון העצמי, תר גישו שאינכם זוכים לתמיכה, אבל לא תצטערו על ההחלטה שתקבלו. בשישי, העזו! יש לכם מטרה חד פעמית, וגם אם לא תקבלו תמיכה, תצליחו. בשבת ובראשון תרגישו חוסר שליטה באירועים סביבכם, עד תחושה של "הטרדה". תתקשו למצוא פתרון, תוכלו רק לאלתר איכשהו. שני ושלישי, ימים טובים לרה אורגניזציה. תטפלו בבעיות בוערות. שמרו על תיכנון והגדירו לעצמכם כל דבר, אין מקום לטעויות. אל תעשו תוכניות נוספות, לא יישאר זמן. ברביעי אחה"צ ובחמישי תפעלו באומץ ותצליחו לדלג מעל המשוכות שבדרך.

שור 21 באפריל - 20 במאי

תיכנסו לתקופה שבה תקבלו החלטות ותזכו לגיבוי, אבל אל תצפו לשי תופי פעולה. ייתכן גם שהתהליכים לא יתקדמו בקצב שחשבתם עליו. סבלנות יש לכם, כדאי להמתין. בשישי תמצאו את עצמכם בשיחות נפש, וגם בניסיון לטפל בכמה נושאים שאין קשר ביניהם. בשבת ובראשון תהיה אפשרות למציאת פתרונות בתחום סמכותכם. שמרו על פתיחות. בשני ובשלישי, הרבה מפגשים חברתיים שבהם תמצאו את עצמכם במרכז. חברים ישאלו לדעת כם בנושאים שאתם מוכרים בהם כבעלי ידע ותרגישו שמעריכים אתכם. ברביעי אחה"צ ובחמישי הגדירו לעצמכם מה לעשות. יש עומס בעבודה בלי אפשרות לאלתר.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

ייתכנו מצבים שייצאו משליטתכם. משהו שאינכם מכירים, בעיקר בתחום

החברתי. התמיכה חשובה לכם, בעיקר מהקרובים אליכם. בשישי, יכולת ההכרעה בנושא כספים משותפים אינה טובה. תרגישו קצת מבולב

לים. העדיפו להמתין. בשבת ובראשון צפוי עומס התחייבויות שיאפשר לכם להוכיח את עצמכם, ביצועית וארגונית. בשני ובשלישי, תחושת כוח תאפשר לכם לפעול בדרך שונה, בעיקר בתחום שבו עליכם להפגין סמכות. אתם זקוקים לתמיכה ולהבנה ששיתופי פעולה חיוניים להצלחה. ברביעי אחה"צ ובחמישי, אתם עלולים לג לוש למעורבויות שיעוררו בכם ציפיות. בהתחלה יהיה מעניין, בהמשך זה עלול לאכזב.

צפויה התמודדות בעקבות אירוע לא צפוי. ייתכן שלא התכוונתם,

אבל זו העקשנות להוכיח שאתם צודקים. אולי תנסו מחדש? במו"מ נסו לשמור מרחק ולעמוד על שלכם. שימו לב שההתקשרות היא לטווח קצר. בשישי תתמודדו עם בן הזוג או בת הזוג על העמדה שלהם. אתם בוחנים תמיכה ונאמנות, וקל להיכנס לחיכוכים. עדיף שתשמרו על פתיחות, אולי שווה לכם להקשיב? בשבת ובראשון סכום כסף שחיכיתם לו יגיע. בשיחה אקראית, תמצאו את עצמכם נחשפים עם הבעיות שלכם. בשני ושלישי, תהיו ניידים, אבל בלי כוונה "תמרחו את הזמן". ברביעי אחה"צ ובחמישי יתעורר מתח הקשור לסטטוס שלכם.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel