Israel Hayom

ההפתעות של מיכל

היציאה של מיכל הקטנה למסעדה אחרי הלידה היא בית ספר ליח"צ, ולטובקיסטי­ם

- Erans@israelhayo­m.co.il

בבוקר שאחרי פורסמו התמונות והציטוט, והטוקבקיסט­ים יצאו לעבוד שעות נוספות.

אתחיל מהסוף: זכותה של מיכל לעשות כרצונה. גם כשהיא מרגישה נוח לקפץ על הבמות אחרי ניתוח קיסרי, וגם כשהיא יוצאת למסעדה ביום שילדה. לאף אחד אין הזכות להיכנס לחייה, ודעתו של איש לא אמורה להיות שיקול בקבלת ההחלטות שלה, ולא חשוב מה היו המניעים.

אבל תסמכו על מיכל הקטנה שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה. כאחת שמבינה מאוד תקשורת (וגם השתפרה מאוד בראיונות הטלוויזיונ­יים), היא זיהתה מזמן את הפוטנציאל התקשורתי הנפיץ במהלכים מהסוג הזה ובדיונים שיביא איתו, והלכה עם זה עד הסוף. היא מודעת לדיון ולסערה שתמונות כאלו יעוררו, והיא גם יודעת שהראיונות לחדשות ולכתבות השער יגיעו מייד אחר כך. אגב, כל אלה כבר קרו, והתינוקת רק בת שבועיים. אין לי טענות למיכל. להפך, המהלך ראוי להערכה, ועוד ילמדו עליו בבית ספר ליחסי ציבור. יש לי הערה אחת לכל הטוקבקיסטי­ם שזועקים באוטומטיות ״צאו לה מהרחם״ ו״צאו לה מהחיים״. רק תזכרו שלפעמים, יותר משהעגל רוצה לינוק, הפרה רוצה להיניק. מיכל הקטנה, אחת מכוכבות הילדים הגדולות בישראל, ילדה לפני שבועיים את בתה השישית, ושוב אותו הריטואל. הלידה, ברוך השם, עוברת בשלום, הודעה מסודרת נשלחת לעיתונות, ואחרי כמה שעות האם המאושרת כבר חוזרת לשגרה.

בהיריון הקודם, בסוף ,2017 היא ילדה תאומים בניתוח קיסרי, וחזרה לבמה כעבור פחות משבוע - הישג כמעט בלתי אפשרי. אבל מיכל הקטנה, כך מתברר, מסוגלת. הכותרות זעקו, הרשת געשה, והפאנל של פאולה וליאון מעולם לא רתח כמו באותו בוקר.

בהיריון הזה היא הפתיעה שוב. הפעם הגיעה לארוחת ערב במסעדה בתל אביב יחד עם בעלה פחות מ־21 שעות לאחר הלידה. המסעדה שנבחרה בקפידה היא ״קנטינה״, האהובה על סלבס בפרופיל גבוה, וכאלה שהיו רוצים להיות בפרופיל גבוה. המיקום במסעדה: המרפסת השוכנת על רחוב רוטשילד, ובמילים אחרות, הזווית האהובה על צלמי הפפראצי.

כצפוי, המידע הגיע אלי בשעה ,23:00 והצלם נשלח לזירת האירוע. שעה וחמש דקות לאחר מכן, התמונות כבר היו אצלי. ביציאה מהמסעדה הסבירה מיכל: ״תינוק צריך לינוק בכל שלוש שעות, יצאנו לאכול שעה, ועכשיו אנחנו חוזרים״.

 ??  ?? מיכל ויצמן (מיכל הקטנה) במסעדה אחרי הלידה
מיכל ויצמן (מיכל הקטנה) במסעדה אחרי הלידה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel