Israel Hayom

דברי פתיחה

- קוראים יקרים,

פיתוח האינדיבידו­אל האישי הוא הרבה מעבר לבחירות עיצוביות. הוא סוג של השקפת עולם שבאה לידי ביטוי כמעט בכל מה שאנחנו עושים. היכולת לפתח אינדיבידוא­ל אישי קיימת אצל כל אחד מאיתנו, אך כמו הרבה דברים אחרים, מדובר בשריר שיש לאמן, ואת האימון הזה רצוי להתחיל כבר בגיל הגן.

היכולת לחנך את ילדינו לבטוח בבחירות שלהם דורשת גם מאיתנו, המבוגרים, לסגל מיומנויות שלעיתים לא קיימות ולעיתים מתקהות.

לא שיש לי דבר נגד מטבחים לבנים, לדוגמה. יש לי בעיה עם זה שברוב הבתים שאני נכנסת אליהם, אני פוגשת במטבח לבן ושלטי עץ של KITCHEN או של PRAY‬ EAT, ‪LOVE, (או גם וגם). ראית אחד - ראית את כולם. אנחנו עדריים וזה לא רע בהכרח, אבל נדמה שאם נעצור לרגע, נשאל את עצמנו שאלות ונספק לעצמנו את התשובות - מתוך מה שאנחנו מרגישים, מאמינים בו, אוהבים או נוטים אליו - נצליח לדייק גם את הטעם האישי שלנו.

עיצוב הוא דבר מתפתח. זה רומן מתמשך שצריך ליהנות ממנו. סוג של טנגו שכיף לנהל עם הבית באופן מתמיד.

במוסף הזה כיוונו את הספוט אל עבר ארבעה סגנונות עיצוב מרכזיים. ניסינו לפרק אותם ולאפיין אותם, כדי להצליח להביא את הייחוד שלהם לידי ביטוי ולדייק אותם עבורכם.

העלעול במוסף יכול להעלות רעיונות, להעניק לכם השראה, להציב שאלות. יכול להיות שתאהבו כמה סגנונות, ויכול להיות שתמצאו שאתם נוטים באופן מובהק לסגנון מסוים. תנו לעצמכם להתמסר, ותבדקו לאן האינטואיצי­ה ונטיות הלב מובילות אתכם.

בין עמודי המוסף משולב גם מילון עיצוב שמגדיר ביטויים ומושגים שמופיעים בכתבות השונות.

סוף שבוע הוא זמן נהדר לצלול אל תוך עולמות של צבע, חומר וצורה. ואגב, אפשר לבחור מטבח לבן. הוא יכול להיות מרהיב, אבל בחרו בו כי התעכבתם, כי שאלתם, וכי נימקתם לעצמכם (ורק לעצמכם) את הבחירה. לא כי לשכן יש מטבח בדיוק כזה והוא סוגר לכם פינה.

קריאה נעימה ומעוררת השראה,

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel