Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום ראשון - 25.07.2021 גדי

מותר לכם לפרגן לעצמכם, אתם מסתפקים במועט. מועט מדי. בתכלס - הגיע הזמן לחיות את החיים, ולא להתייחס אליהם כאילו היו חזרה גנרלית.

דלי

היום אתם מתלהבים מהשינוי המקצועי שיזמתם. אתם מתחילים להיכנס לתחום חדש שמרתק אתכם. הזוגיות שלכם עומדת למבחן. חשוב לתקשר עם בן או בת הזוג.

דגים

הקשיבו לאדם שופע ניסיון שמנסה להעביר לכם מסר חשוב במיוחד. המסגרת שבתוכה אתם פועלים אינה המקום האופטימלי עבורכם. נראה שכבר הפנמתם עובדה זאת.

טלה

יום טוב. בעבודה מקבלים אתכם בהבנה ומתוך סבלנות, למרות שאתם בעצם מפגינים אדישות. אתם מרגישים שהגיע הזמן לעבור פאזה או לשנות מקום.

שור

היום הוא יום שמתאים לאקשן, בדיוק כמו שאתם אוהבים. התעוררתם על הבוקר עם מרץ בלתי נדלה, ונדמה שהיום אתם באמת מסוגלים להזיז הרים וגבעות.

תאומים

יום טוב. מרץ ואופטימיות מאפיינים את היום הזה. אתם מרגישים צעירים ושובבים, וחוש ההומור שלכם פשוט פורץ החוצה בלי שליטה.

סרטן

למרות הרצון העז שלכם לאינטימיות ביחסים האישיים, היא נשארת רק בתחום הגשמי. אינכם מצליחים להתקרב באמת ברמה האישית והאנושית.

אריה

היום אתם מרגישים מאושרים, ויודעים שהשמיים הם הגבול. פגישה מוצלחת מאפשרת לכם להתחבר מחדש למאגרי האנרגיה, שכבר היה נדמה לכם שהתרוקנו לגמרי.

בתולה

בני הבית זקוקים לתשומת לב ולקצת יותר גילויי חיבה ממה שאתם מוכנים לתת. אתם מרוכזים בעצמכם יתר על המידה, והדבר גורם לתחושת קיפוח אצל מישהו קרוב.

מאזניים

המזל מאיר לכם פנים היום, ואתם יכולים להשיג הרבה. בתחום הזוגי והרומנטי צפויה לכם הפתעה, בין שאתם בקשר קיים ובין שאתם בתהליך של חיפוש.

עקרב

היום חשוב לשמור על איזון עדין בין עבודה לבין שעות הפנאי. אתם נותנים לעצמכם לשקוע בתוך עיסוקים צדדיים שאינם מאפשרים תפקוד מתאים. נסו למתן.

קשת

למרות האצלת סמכויות שעמלתם עליה רבות, עדיין נופלת עליכם מעמסה גדולה מתמיד. התחמקות מ"לעשות סדר" בעניינים רק מנציחה את מעמדכם כקורבן נצחי.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel