Israel Hayom

עניין של סגנון

במכבי חיפה יכולים לסגור את העונה כבר במוצ"ש מול הפועל ב"ש: "זאת אולי לא האליפות הכי גדולה בתולדות המועדון, אבל היא אחת המרשימות" ● ליאב נחמני עם המספרים ההתקפיים שסייעו לירוקים לשמור על התואר

- ליאב נחמני

מכבי חיפה תזכה העונה בא ליפות ה 14 שלה בהיסטוריה. אם זה לא יקרה כבר מחר באצטדיון טוטו טרנר מול הפועל ב"ש, זה לכל היותר יידחה בשבוע.

ברוב שלבי העונה, הירוקים הציגו כדורגל ברמה אחת מעל השאר. מאבק האליפות מול ב"ש אמנם היה צמוד בסיבוב הראשון, ובו הקבוצה מהנגב לא הפסידה, אבל בכרמל היה ברור שהמ ספרים לא טועים, ושאם ימשיכו באותה הדרך - התואר יישאר בחיפה שנה שנייה ברציפות.

"זאת אליפות של ההתק פה הכי טובה בליגה - בפער", התגאו שחקני הקבוצה אחרי הניצחון האחרון על הפועל ת"א. זה בדיוק כל הסיפור שכתב העונה ברק בכר בחי פה. עליונות התקפית שמתבטאת דרך המוסר המוביל בליגה, עלי מוחמד, ועד הכובש המצטיין עומר אצילי, עם 19 שערים. אצילי ודין דוד כבשו יחד 34 שערים, יותר משש קבוצות בליגת העל, שאחת מהן, בני סכנין, משחקת בפ לייאוף העליון. רק שער אחד פחות מא שדוד ומהפועל חיפה, שלהן 35 שערים. כלומר, שני שחקנים בלבד הניבו שערים כמו מחצית מהליגה יחד. וזה בלי להכניס לרשימה את דולב חזי זה עם 9 וצ'ארון שרי עם 7 כיבושים. שרי מוביל את רשימת המאיימים לשער עם 86 איומים, והבא אחריו הוא עומר אצילי .(82) לשם השוואה, ב"ש הש נייה בטבלה ומכבי ת"א השלישית לא מאיישות את החמישייה הפותחת בקט גוריה הזו. ברשימת הניסיונות למסירות מפתח והמדויקות שבהן, עומר אצילי, צ'ארון שרי ודולב חזיזה מו ליכים לפי הסדר הזה. אלה שתי קטגוריות שמבססות בנייה של משחק התקפה מסודר ותבניות התקפה. אצילי ודין דוד איימו הכי הרבה למסגרת בלי גת העל, והאחרון עשה זאת הכי הרבה בליגת העל בתוך הרחבה. שרי הוא המאיים המוביל בליגה מחוץ לרחבה, בעוד דולב חזיזה הוא מוסר כדורי הרוחב המוליך, עם 110 כאלה. חיפה של העונה תזכה באליפות לפי חוקי הדנ"א של המועדון, עם משחק התקפי ושליטה על היריבות שלה. "זאת אולי לא האליפות הכי גדולה בתולדות המועדון, אבל היא אחת המ רשימות שבהן", סיכמו גורמים בקבוצה. אם זה לא מספיק, מלך שערי הפו על ב"ש העונה, ניקיטה רוקאביצה, עם

ליגת העל , הפועלמחזור­33 ב"ש מכבי חיפה מוצ"ש, 20:30

ספורט 5

12 שערים, מועמד לחזור לחיפה בעונה הבאה. רוקאביצה לא השלים את מכסת ההופעות שמבטיחה לו חוזה לעוד עונה, ובחיפה בוחנים את האפשרות לצרפו כחלוץ שלישי, כזה שיוכל לעזור בכמות מסגרות גדולה שבהן תשחק הקבוצה, כולל מוקדמות ליגת האלופות.

שכרו של האוסטרלי צפוי לרדת מש מעותית, ובחיפה לא פוסלים את חזרתו. במקביל, בחיפה מחפשים עוד חלוץ זר, מגן ימני ובלם.

הירוקים יחסרו מחר מול ב"ש את הבלם שון גולדברג, שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. עפרי ארד צפוי להח ליפו במרכז ההגנה. עמדה בה בכר עדיין מתלבט לגביה היא מי שיפתח בקישור האחורי, נטע לביא או עלי מוחמד.

מכבי נתניה. משחק הידידות מול בורוסיה דורטמונד שהיה אמור להיערך החודש נדחה למועד לא ידוע.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? אצילי. עושה מה שצריך כדי להבטיח אליפות צילום: עודד קרני
אצילי. עושה מה שצריך כדי להבטיח אליפות צילום: עודד קרני
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel