Israel Hayom

פיתויים, ישהרבה אבל במסיבות לא קשה לי להגיד לא. אני שותה תה, אוהב ממש. מי שמכיר אותי יודע שאני לא שותה - לא וודקה, לא ערק, כלום. רק תה. לפני חודש פגשתי חבר'ה בני ,17 ואחד 'אנשים לא מבינים מהם אמר לי: אתה עמוק' עד כמה

"קניתי נכס נדל"ן. אני מתנהג בזהירות עם כסף, וחוסך. אין לי התלהבות מדברים. אני אוהב מכוניות, אבל לא ברמה של אלה שרואים פרארי ואומרים 'יו, אני חייב!'. אני נוהג בג'יפ קאדילק שחור, שתמיד רציתי. קיבלתי אותו במחיר רחוק מהמחיר האמיתי"

-

הקידום השתנה, ובטיקטוק, למשל, לא ברור למה סר טון אחד שלך מגיע להמון צפיות ואחר מקבל פחות. אם השקעתי במשהו הרבה עבודה, אבל אין את כמות הלייקים שציפיתי, זה מבאס אותי טיפה, אבל אז אני עושה איזו שטות, איזה פרצוף שלי, וזה תופס ורץ בטי רוף. המסקנה שלי היא שאנשים אוהבים פשוט ומהיר. היום כבר לא מסתכלים על סרטונים ארוכים. אם בש נייה הראשונה זה לא זה - מעבירים. הכל נורא מהיר".

מחוץ לרשת, כמה שעות ביום אתה משקיע בס פורט, למשל?

"לא הרבה. אני עושה איגרוף לפעמים, אבל הרוב אצלי זה גנטיקה. כמעט כל יום יש לי שיחה עם מישהו על העניין הזה. אני מודה שאני לא מתאמן כל יום. אני לא קם בבוקר ומתחיל בספורט, בריצה. אני אמנם מצטלם במכון כושר, אבל לא כל יום עושה אימון".

אתה אדם שמקפיד תמיד לחייך ולהיות נחמד לכולם. אני מניחה שיש לזה גם מחיר אישי.

"כן, ולמדתי מזה לקחים. כשאנשים רואים שאתה נותן - הם רוצים עוד ועוד. בצילומים לסלפי איתי, למשל, היו קוראים לי 'בוא, בוא', עד שהבנתי שאני לא חייב ללכת למי שלא מכבד אותי. עכשיו אני אומר לאנשים לבוא אלי.

"להיות נחמד זה משהו טוב, אבל צריך לדעת לכבד את עצמך ולדעת להגיד לא. פעם היה לי קשה להגיד לא, היום אני אומר את זה חופשי. הבנתי שזה קשור לי לדות שלי. הייתי ילד שמקשיב ומכבד מבוגרים, תמיד אמרתי כן לכל מה שאמרו לי. הפסקתי עם זה לפני שנתיים, מאז שהלכתי לפסיכולוגי­ת ועבדתי על זה".

על מה עבדת בטיפול שלך?

"בטיפול שמתי לב להמון דברים. הבנתי שאני אדם שאוהב לתת, דואג לאנשים שסביבי ובכלל, וככה אני שוכח את עצמי. מרוב שהייתי נותן מעצמי 100 אחוז - הרגשתי ריק בפנים".

חווית משבר בקשר לזה?

"יום אחד הייתי באירוע של יום הולדת, צעקתי, התלהבתי, צחקתי. פתאום, משום מקום, התיישבתי והתחלתי לבכות. אחרי שלפני שנייה צחקתי! שאל תי את עצמי מה קורה, והבנתי שלא השארתי לעצמי כלום, לא הסתכלתי על עצמי בכלל, הכל היה החוצה. כשהייתי במקומות בלי אווירה, אני הייתי קם ועו שה את האווירה. הבידור תמיד עלי. למדתי שאני לא צריך כל פעם להרים את כולם. הרגלתי את הסביבה למי שהייתי - והייתי רק הנותן".

היום אתה סומך על אנשים אחרים?

"אני סומך, כל עוד לא היה בינינו משהו רע, ואם היה - אני חותך את זה. יש לי בעיית אמון עם אנשים, אבל אני לא נתקע על זה, שחררתי. הבנתי שאני לא יכול להתקדם לשום מקום אם אני לא סומך על אף אחד. אדם לא יכול הכל לבד.

"היו אנשים שפגעו בי, וברור שהם כבר לא נמצאים בחיים שלי, אבל אני לא יכול להסתובב כל היום בת חושה שכולם רוצים ממני משהו, כי אז אשאר כל היום בבית ולא אצא לשום מקום. זה קיצוני. כל הזמן יש אנשים שנמצאים לידי בגלל צורך מסוים שלהם, וכל עוד הם לא פוגעים בי, זה בסדר.

"יש לי חברים שנמצאים בלב שלי. לא מפורסמים, אנשים שגדלתי איתם. אני מוקף באנשים שאוהבים אותי באמת. הם לא מקנאים בי, הם לא בעסקי המו זיקה בכלל, והרבה מהם מאוד גאים בי. הם יודעים מי אני והיו חלק מהחיים ומהדרך שלי. אני תמיד האמנתי בעצמי".

מי אכזב אותך בדרך?

"כשהתחלתי להופיע בצורה רצינית, ונוספו לי רק דנים, היה לי חבר שפגע בי. משום מקום הוא פתאום הסתובב עלי. יום קודם הכל בינינו היה סבבה, ואז הוא התחיל פתאום לקלל אותי וחטפתי שוק. כנראה זה היה פרץ של קנאה. החבר הזה ועוד כמה אחרים לקחו את ההצלחה שלי רע, ואני התרחקתי מהם. אני יודע שזה דבר טבעי, ולפעמים צריך להתרחק. היום אנחנו סבבה. הם הבינו שהיו לא בסדר, וזה מספיק לי".

בלי סמים ואלכוהול

הוא אוהב מאוד גם בשמים )"הרמס"(, ומקפיד על טיפוח העור עם קרם גוף. את חוש האופנה המפותח ירש מאמו, וגם את האהבה לתכשיטים. החודש נבחר לגר להיות פרזנטור של JD ספורט בישראל. "זה כיף, כי סוף סוף אלה בגדים שמתאימים לי וזאת חברה שאני מחובר אליה. קיבלתי בעבר הרבה הצעות שסי רבתי להן, וזה בול. הכי קרוב לסגנון שלי".

סגנון הבילויים שלו כולל גם מסיבות ואירועים, אבל עם כוכבית. "אני נהנה, בלי לשתות אלכוהול. מציעים לי תמיד שתייה, רוצים להרשים אותי, ואני אומר 'אני לא שותה, אקח לימונדה', ואז צוחקים עלי. איך אני אסביר להם שככה הטבעי שלי? אני נמצא במקום הזה, שבו לא צריך לשתות כדי ליהנות. בסביבה שלי כולם שותים אלכוהול, אבל בבית לא. ההורים שלי לא שותים.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel