Israel Hayom

הורה סיעודי?

-

נתנו לזה משקל.

ביקורת קשות נגד התוכנית "חתונה ממבט ראשון": הפרק הראשון בעונה החדשה של תוכנית הריאליטי, שבמרכזו עמדו הכלה מעין וההתעסקות במשקלה, מעורר תגובות רבות. הרמזים הראשונים להתעסקות בסו גיית המשקל של מעין הופיעו כבר בפרומו, שהתמקד אך ורק בנושא זה. לאחר שידור הפרק הגיעו גם ביקורות הגולשים. "היי, 'חתונה ממבט ראשון'. אני מצטער על זה שאני הטרחן התו רן, אבל אני מקלף כרגע את הסנטר שלי מהרצפה אחרי צפייה של בערך שבע דקות לתוך פרק הפתיחה של התוכנית שלכם", כתב משפיען הרשת

גיא אורדבר. "לפני שאתם טופחים לעצמכם על השכם על זה שהבאתם מישהי קצת לא רזה )אבל רק בתנאי שהיא דוגמנית למידות גדולות, כן?(, יש מצב שאתם מפסיקים לדבר עליה כאילו היא מצורעת?" השחקנית עדי ארד כתבה: "בחו רה יפהפייה אמיתית הולכת להתחתן בפגישה עיוורת עם בחור שמצאו לה, ובמקום להתרכז בכמה שהיא מוארת ומהממת וסקסית, מתרכזים במידה שלה, שלהערכתי, ואולי אני טועה, ככה נראות רוב הנשים". כוכבת הרשת קרן שחם הוסיפה: "אף פעם לא התעסקו בזה בצורה הזאת. את ניר ששודך להגר לא שאלו אם תפריע לו אישה גבוהה. ורגע, שנייה, אולי זו היא שלא תימשך אליו?"

- מודעה - כוכבת הרשת דניאל עמית דווקא חושבת אחרת: "לכל מי שכתב למה מתעסקים במשקל שלה, או שאתם מנותקים או שאתם צבועים. ב 2022 למשקל יש מקום ענק, אז אי אפשר לשחק אותה כאילו לא קורה כלום. אולי זה לצערי או לצערנו, אבל זה ממש לא באהלן אהלן לראות ככה מישהו בתוכנית היכרויות".

שירה איסקוב מזניקה.

היום ייצא לדרך מרוץ הנשים הגדול בישראל, לייף ראן של סופר פארם. המרוץ עומד בסימן המאבק באלימות במשפחה, תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי", על רקע התגברות התופעה בשנים האחרונות וריבוי המקרים. שירה איסקוב, האישה שהפכה לסמל המאבק, תגיע להזניק את המרוץ.

פסטיגל של אהבה.

קונספט החתונה של אוראל

צברי וסיון תם: פסטיגל. בימים אלה שלח הזוג המאורס הזמנה לחתונה, שתתקיים ב 12 ביוני. ההזמנה עוצבה בהשראת כרטיס לפסטיגל תחת הכיתוב Wedding של פסטיגל. לדברי מקורבים, במהלך החתונה צפויים להופיע גם אמנים שיבצעו כמה מלהיטי התחרות, ובהם אוהד חיטמן שצפוי לבצע את "לעוף"

וטל מוסרי שצפוי לבצע את "איש השאלות".

רואים את הסוף? אחרי כשנה יחד ליאל אלי ועמית במשבר.

נחיתה נעימה. דנית

גרינברג רק חזרה מירח דבש פוטוגני במיוחד, וכבר קוטפת קמפיין חדש לח ברת ההלבשה התחתונה סלוגי ותיכנס לנעליה של שרית פולק.

 ?? ?? בן ומעין צילום: לירון סער
בן ומעין צילום: לירון סער
 ?? ??
 ?? ?? שירה איסקוב צילום: קוקו
שירה איסקוב צילום: קוקו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel