Israel Hayom

פתאום קם אדם

הרומן של עומר אדם ויעל שלביה, קשת 12 ורשת 13

- ניר וולף עובר מסך

בואו נדבר על עומר אדם ויעל שלביה. למה? כי ככה כולם עושים. לומר משהו כלשהו על אדם ושלביה זה מתכון ודאי ללייקים, זה מגנט של רייטינג וטראפיק. אבל מה עוד אפשר לומר עליהם? הרי תכלס, אין שום סיבה סבירה שאמורה לגרום לנו עכשיו ללרלר עד אובדן הכרה על הסופר קאפל החדש של הביצה. אז כולם מדברים על הרומן שלהם מבלי באמת לומר דבר, עד שנדמה כאילו מעולם לא היה פער כה גדול בין כמה הנושא לא מעניין ולא חשוב לבין כמות הלייקים, השיתופים והאייטמים שהרומן הטרי מייצר.

"גם אצלכם הרגישו היום רעידת אדמה?", שאלה דנה גרוצקי את עודד בן עמי, כשדיווחה אצלו אתמול בהתרגשות ב"שש עם" על התמונה המשותפת שהשניים פרסמו באינסטגרם, והבטיחה להוסיף בתוכנית הערב של גיא פינס עוד פרטים והסברים על מה שהוגדר כמערכת היחסים "הרצינית" של הזמר.

בינתיים, בערוץ 13 ניצל אלמוג בוקר ראיון מתוכנן על כלום שניהל עם נטע אלחמיסטר, כדי להציג אותה לצופיו בתור חברה טובה של הזוג הטרי. "החיבור ביניהם הפתיע אותך או שזה נראה לך טבעי?", התעניין בוקר, ומייד זרק לעברה עוד שאלות חטטניות. אולם, כפי שהדוגמנית ידעה להתחמק משאלות על הסוכן לשע בר שי אביטל, כך עשתה גם כשהתבקשה בעדינות לרכל בשידור על חבריה.

אולם מה שהגדירו אצל פינס כ"יציאה מהארון של הזוג", שצמו דים זה לזו בתקופה האחרונה, היה למעשה צעד יזום וחד צדדי של השניים. הם פרסמו תמונה באינסטגרם, ובתוך דקות כל התקשו רת המריירת מיהרה להגיב בחוסר פרופורציות. כך שוב התקפלה התקשורת ושיחקה לידיהם של אותם כוכבים, שבימים רגילים היא נוהגת לבקר ללא הפסקה.

רק בשבוע שעבר שבר עומר אדם שתיקה תקשורתית והעניק ראיון נדיר לגדעון אוקו ב"תוכנית חיסכון". כמי שמתנזר בעקביות מראיונות, זה היה מהלך יוצא דופן מבחינתו, שנבע לכאורה מצורך לתקן נזק הדרגתי שנוצר לתדמית של הזמר מאז נמלט לחופשות לוהטות בחו"ל בימי סגר הקורונה, המשיך עם סערת השיר "קאק דילה" והסתיים בפרסום הסכומים האסטרונומי­ים שדרש להופעותיו ביום העצמאות.

באותו ראיון התעלם אדם לחלוטין מהשאלות הקשות, טשטש ביקורות נקודתיות וצלח שלוש דקות וחצי מבלי לומר כלום. התוכנית עטפה אותו בהמון פרגון, קידום לשיר חדש וליטוף של מי ששבר לכבודה שתיקה כדי להראות כי גם כשהוא מדבר, עדיף לשתוק.

ככה הטלוויזיה מעצימה בהתמדה את אותם האנשים שהיא כל כך אוהבת להיכנס בהם למען הרייטינג. פתאום שכחנו את הגז ענות נגד רוסיות, ואת 300 אלף השקלים שדרש עבור 40 דקות של הופעה ביום העצמאות ואת כל השערוריות האחרות. כי ברגע שאותם סלבריטאים נחשקים מחליטים שהגיע הזמן לשנות את השיח, ומפרסמים באינסטגרם תמונה נוטפת רומנטיות, מייד כל הישראלים מאבדים את עצמם לדעת כמו איזה שני משוגעים בחוף.

‪● ● ●‬ לקראת שידור: בערוץ 12 מבטיחים לשדר הערב בחדשות כתבה צבעונית ומושקעת על חתונות בגיל מאוחר במגזר הדתי. מה הקשר האקטואלי של הנושא למהדורה המרכזית? לכאורה, רק העובדה שלאחר מכן צפוי להיות משודר פרק חדש של "חתונמי".

 ?? ?? מגנטים של רייטינג ולייקים. יעל שלביה ועומר אדם
מגנטים של רייטינג ולייקים. יעל שלביה ועומר אדם
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel