Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 16.05.2022

-

גדי היום תחושו הקלה מאחר שסערת הנפש תחלוף מעצמה, ממש כמו שהופיעה. מערכות יחסים יציבות ישרדו את הביקורתיות שלכם, אך כדאי לנסות למתן התקפי קנאה הנובעים בעיקר מחוסר ביטחון.

דלי לוקח לכם זמן לאסוף את עצמכם ולהגיע לתוכנית פעולה מוגדרת. מצב הרוח הפכפך וקשה להיות לידכם. גם אתם בעצמכם לא ממש מרגישים מאופסים ונוטים להתרגז בקלות על הסביבה, וגם על עצמכם.

דגים אתם מתחילים לתכנן נסיעה שתתרחש בקרוב. הדבר גורם לכם התרגשות ומעלה את מצב הרוח. העומס והלחצים בעבודה לא מותירים לכם הרבה מדי זמן לחשוב, ואין די שהות לחיי חברה שחסרים לכם.

טלה יש לכם דחף פראי להראות שאתם עצמאיים ובלתי תלויים באף אחד. המרדנות הזאת גורמת לצרות. התחשבות אינה התחפרות וכניעה. שינוי בצורת המחשבה יעשה את החיים שלכם הרבה יותר קלים.

שור אתם מוכנים לנסות כיוונים חדשים. יש לכם כמה רעיונות מקוריים. אל תמהרו לגלות את הקלפים לכל מי שמוכן להקשיב. יש מי שעלול לאמץ את מחשבותיכם לטובתו. נצלו את המצב לפעולה, בעיקר בעסקים.

תאומים מצב הרוח מרומם ואתם מרגישים במשב רוח רומנטי במיוחד. זמן טוב להשקיע בזוגיות קיימת או לגלות פתיחות לקשר חדש. תנו הזדמנות, גם אם אין לכם פרפרים בבטן. אתם עומדים להיות מופתעים, ובגדול.

סרטן בעצם הכל פשוט מאוד. צריך לא לדבר על זה אלא לחוות, להודות ולומר את הדברים בצורה בהירה וברורה. זה הכל. זאת התשובה שאתם מחפשים בכל מקום, ובעצם, זה כאן. לא כדאי לסבך ולהסתבך.

אריה אתם מתחברים לחושניות שלכם, וטוב שיש לכם הזדמנות לממשה. האפשרות לבניית קשר בשיאה. תנו לעצמכם לזרום עם ההתרחשויות. אולי אתם לא לגמרי בטוחים, אבל אם לא תנסו - לעולם לא תדעו.

בתולה המיתוס שלפיו אם אתם תהיו בסדר הכל יהיה בסדר אינו מתקיים, וזה מתסכל אתכם מאוד. בעסקים אין סנטימנטים, וככל שתקדימו להפנים זאת - כן ייטב לכם. יש לנסות לברר מהם הצרכים האמיתיים שלכם.

מאזניים אף שמסבירים לכם איך לפעול, אתם מתקשים להפנים את המסרים המגיעים אליכם וליישמם. הפעם העקשנות שלכם בעוכריכם. אתם מבלים יותר מדי בבית, וגם עובדה זאת תורמת לתחושת התקיעות.

עקרב זה יום שבו המצב בתחום החברתי מעסיק אתכם החל משעות הבוקר. תחושה של בדידות תוקפת אתכם, ואתם מפנטזים איך הדברים היו יכולים להיות אחרת. מומלץ לבדוק אפשרויות אופרטיביות לפעולה.

קשת מצב הרוח שלכם מרומם אחרי התפתחות חיובית בעבודה. למרות העובדה שלא השגתם בדיוק את מה שרציתם, יש לכם תחושת ניצחון כי הצלחתם לבטא את עצמכם באסרטיביות ובצורה מכובדת.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel